Gå til innhold

Er det bare mine unger som blir ofte syke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner snart å lure.....nå har jeg jo fire barn, så når en blir syk,ja da blir alle syke. Vi har hatt to omganger med vond hals og hoste, og nå har vi omgangssyken. En kraftig variant og,for sikkerhets skyld....

Jeg får sikkert snart sparken på jobb, pga alt det fraværet jeg har. Begynner å bli ganske pinlig og flaut å ringe på jobb igjen og igjen....

Flere i samme situasjon???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida.. vi har bare ei jente, men jeg blir jo smitta omtrent hver gang og går ned for full telling.. i tillegg så slo ryggen seg så vrang i sommer at jeg måtte innom sykehuset... ikke noe kjekt nei, men er man syk så er man syk..

Skrevet

Er ikkje i jobb, så akkurat det er ikkje eit problem. Men har ungar som eg synest er mykje sjuke ja.

Eldstemann hadde feber (utan tydeleg grunn) ca 7 dagar pr mnd første året. No det siste året "berre" ca 2-3 dagar pr mnd. I tillegg kjem forkjølelser og no: spysjuke. Lillesøster blir lett forkjølt og har no fått diagnosen infeksjonsutløyst astma, sidan ho hostar i vekesvis (sist var det 2 mnd) etter endt forkjølelse. Forhåpentlegvis vil dette bedre seg no som ho skal begynne på astmamedisin.

Vi går i open barnehage 3 dagar i veka, og det er i alle fall ingen av dei andre ungane der som er sjuke like ofte som våre. Frustrerande. Og det til tross for at dei er "oppfostra på ull og morsmelk"... ;-/

Skrevet

jeg har vært sykemeldt i 2 mnd jeg nå, og fikk vært en hel dag på jobb før spyinga begynte....kan tro det var festligt å ringe sjefen neste morgen.....

Men sant som du sier,er man syk så er man syk-)

Skrevet

I fjor høst/vinter var hun frisk 3-4 dager kanskje hehe, konstant syk!

Mens denne vinteren virker det som om ting er litt annerledes heldigvis, har klart oss med en øyekatarr så langt :)

Faren hennes har stålhelse så vi kan jo håpe at hun ligner på han, at hun bare brukte fjoråret på å bygge opp imunforsvaret.

Uansett,, dritt med syke barn! Var ekstra pinlig for meg i fjor for jeg begynte i ny jobb samtidig som hun begynte i barnehage :-S

Var ikke kjempe høy i hatten når jg måtte ringe inn for 3 gang på 2 uker å si at jeg måtte bli hjemme med sykt barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...