Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Stirrer ut i luften, mens verden raser i hurtifart forbi. Jeg kan røyke to tette røyk nettopp fordi den første smakte så bra, samt slurpe fra rødvinsglass nummer to fordi glass nummer en smakte til maten. Hvis jeg girer ned livet mitt et hakk, vil jeg da oppleve lykken i lengere tid eller vil den fly forbi meg? Hvis jeg girer opp livet mitt i tragedier, vil smerten rase forbi eller vil den forbli? Bør jeg vite i dag hvordan jeg skal takle dagen i morgen? Skal jeg legge en strategi på dagen i morgen eller bør jeg se hvor veien ender? Burde jeg bruke energi på matrielle ødeleggelser eller snu meg rundt for å se hva annet jeg faktisk kan bruke energien på? Hvor mye bør jeg bli oppgitt over eller skal man bli oppgitt over for liten tid i livet? Burde man ta livet for gitt eller gjøre noe med livet vi har blitt gitt? Er småting store ting eller er store ting bare småting? Hva er store ting eller små ting? Lar du andre lede glede og sorg til deg eller er det glede og sorg som fører deg til andre?
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Smerte raser ikke forbi, den bare utsettes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå