Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Mitt personlige inntrykk er stikk i strid med det jeg bestandig har hørt.... Mitt inntrykk er at barn som får morsmelkerstatning er veldig friske og ofte tidlig utviklet.... Noen synspunkter??
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Det er sikkert ikke vanskelig å finne friske flaskeunger og syke puppere. Det er derfor forskningsarbeid jobber med store antall og over langtid.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Med mindre man forsker på vaksiner og autisme såklart, da er 12 barn passe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Har flaskebarn, er veldig lite syk, og tidlig ute i utviklingen, heller ingen allergi (enda, håper ikke det kommer heller) Men har aldri tenkt på at det kan ha med flaska å gjøre! Mulig det har det, men det er jo så individuelt, kjenner også mange barn som har blitt ammet lenge som er friske, tidlig ute og ingen allegi, men jeg har jo ikke forsket på dette, og heller ikke lest noe forskning på det! Fikk høre på sykehuset at det var best å amme pga dette, og trodde selfølgelig på det :-) tror uansett det er bra å amme dersom man har mulighet til det, det er jo det mest naturlige man kan gi barnet, og menneske har overlevd i mange tusen år på det, så det kan ikke være skadelig å amme uansett!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 For all del, det er vel opplest og vedtatt at amming er bra!!! Det er bare det at mitt generelle inntrykk er at de som ammes er mye mere syke.... Vet hva forskning innebærer, og at mitt nettverk ikke er representativt for befolkningen.. men ville bare se om andre hadde det samme inntrykket... HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 anonym 23:15 her Har kanskje ikke samme inntrykket, siden jeg ikke har tenkt over dette før, men har samme erfaring (at mitt flaskebarn har holdt seg frisk osv) :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Ammet frem til 3 mnd, flaske etter det.. Veldig lite sykdom, ingen allergi. Tidlig utviklet i noe, normalt i andre ting.. Om det kommer av arv eller ikke aner ikke. ikke tenkt så mye over det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Jeg har en unge av hver sort(pupp og mme), og ingen av dem er sykere enn andre. Heller friskere. Og ingen allergier. Så jeg vet ikke hvilken teori som er riktig, jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå