iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 http://www.coggles.com/store/item/Ugg/64413 Synes de er såå kule... Lurer på om de er gode å ha på og å gå i ?!
VanillaCaramelBrownie Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ja, og de er digge ja. Omtrent som tøfler;) Men det ikke skoene for snø, slaps, glatt føre og mange minus, selv om det kanskje kan se slik ut.
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Har du akkurat like som de på bildet ? Hehe - sant så sant !! Bor i Bergen - så ikke veldig gunstig for høsten/vinteren (året rundt generelt).. Men vi har jo dager med fint vær her også =) Hvor kjøpte du dine da ?
Mamma til lille M&L Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 jeg har:) synes de er kjempe gode!men husk, de er stooore i størrelsen!Jeg kjøpte mine på ebay:)
Mamma til lille M&L Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Og som sagt over, ikke skoene for slapps og vått vær, men mange minus er de jo perfekt for:)) foret med saueskinn hele veien!varme og gode:)
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Du har de som er på den linken jeg la ut, sant ? Jeg som bruker str.36-37.. hVilken str må jeg evt. ha da ?
ifie Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Er det samme skoen på alle bildene? Kan man brette de ned/opp eller ønske? Ser ut som knappene på de høye er større? Jeg syns også de der var kule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå