Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 er ikke gravid nå da, men navnet har vært klart før fødselen med begge mine
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jepp ,om det blir en jente .Er ikke gravid enda ,men skal prøve og bli det snart.
-------- Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 han vi ha var to uker før han fikk navn, så når jeg evt blir gravid igjen så tvile jeg på at vi er noe kjappere..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 jepp, Kasper var kasper alt etter ul, snuppa satt litt lenger inne, hadde flere navn så mått finne ut om hun passa til Andrea først.
Gjest snuppeduppaogpluggen Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Nei - jeg synes et navn skal passe barnet og da vil jeg gjerne bli kjent med barnet først. Så her bestemmes ikke noe navn før barnet er kommet ut nei :-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Hadde navn klart til lillemor kom ut, men hun fikk et helt annet navn da vi så henne:) Har nye navn til de som skal komme om fire år, men regner med det kommer til å bli noe helt annet enn de jeg har klare:)
FrøkenSprøken Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Vi hadde navnet klart fra like etter UL. Nå holder vi på å diskutere navn til nestemann, men vi kommer nok ikke til å bestemme oss helt sikkert før vi har vært på UL. (Er ikke gravid, altså. Skal begynne å prøve til sommeren) Jeg synes at man blir bedre kjent med barnet i magen når det blir en person med eget navn, og ikke bare "babyen". Men det er meg...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Jepp.. blir det jente blir det Martine.. Blir det gutt blir det Markus.. =)
ScaryMama Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Jentenavn er klart, men vi finner ikke guttenavn.
line_n & sara Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 jentenavnet var klert allerede før jeg ble gravid! har alltid likt sara, så dersom jeg skulle få en jente en gang, ble det en sara! vi visste ikke hva vår potensielle gutt skulle hete, men det slapp vi jo å tenke på! vi har faktisk funnet et guttenavn vi er enige om nå, pluss et jentenavn, så vi er klare til nestemann! som er planlagt når spiralen skal ut om en 5års tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå