Gå til innhold

PINELIG spørsmål...sorry ekle detaljer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mistet i sommer, det er vel ca fire månder siden nå. da jeg var på sykehuset for åsjekke at alt var borte, spurte legen meg om det klødde eller svidde no nedentil. jeg svarte nei, for hadde ikke tenkt noe over dette. men nå er jeg gravid igjen, er vel ca to månder på vei... og nå klør jeg en del der nede, ikke framme men bak! har gjordt det en stund også. det klør ikke hele tiden, men når det klør så sprekker det litt og blør. (sorry detaljer!!) klør litt framme også men ikke sånn at jeg har reagert på dette noe særlig. er bare redd for at dette kan være noe som kan være farlig for babyen? siden legen nevnte dette når jeg mistet...har samboer og tviler sterkt på at det kan være en kjønns sykdom bare så det er nevnt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemmoride? Rundt endetarmsåpningen kan en få de, det klør og kan blø...

Skrevet

takk for svar:)

det er ikke hemorider for det hadde jeg i forrige svangerskap. og det er liksom ikke inni... mer rundt, og utpå. jeg har vært innom tanken på sopp selv også, kan jeg bare prøve canesten der da? bør vel knsje gå til legen uansett allså..

Skrevet

Man kan vel ha hemoroider på utsiden også? Og litt rundt?

Skrevet

Prøv med canesten krem først, og virker ikke det kan du ta turen til legen. Det klør som ville helvete, får du det i snasken har du antakelig mest lyst til å knulle en flaskebørste, men det kan stort sett behandles kjapt og greit.

Skrevet

får prøve canesten først da!

takk for svar:)

HI

Skrevet

de gangene jeg har hatt soppinfeksjoner så har det alltid vært (som i klødd) "utenpå" aldri merket noe ubehag innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...