Gå til innhold

beste måte å påføre id foundation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, da har jeg fått kjøpt med id mineral foundation og en slik kost, men det var så travlet i butikken at hun ikke hadde ordentlig tid til å vise meg påføringen helt 100 %. Skjønner jo at jeg skal ta i lokket og få det inn i børsten og deretter ta vekk det overflødige, men selve påføringen?

Tar dere den i sirkler eller hva? og hvor starter man på ansiktet? Og hvordan dekke over kviser best mulig? Og sorte ringer under øynene (der må kanskje concealeren frem?

Håper på mange og utfyllende svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orker ikke å gi så veldig utfyllende svar men men...

du heller ut litt av pulveret og da mener jeg litt ut i lokket, så trykker du kosten i pudderet til alt har forvunnet i kosten, deretter påfører du i sirkler, tror du skal starte ytterst også innover. dekker bra, men har du kviser il kan du bruke den lille børsten. ikke farlig og kjøre på. du ser ikke oversminket ut uansett. lykke til:) og forresten så tror jeg det var med en sånn instruksjons film i min pakke, men hvis ikke du har den kan du vel gå inn på nettsidene deres. der har de sikkert andre tips. er i hvertfall veldig fornøyd med id, føler meg så fresh i huden:)

Skrevet

slik jeg gjør det da er:

Om det er fest jeg skal på bruker jeg concealer (Lancome, veldig bra, dekker over sorte prikker og mørke ringer under øynene) Om det er til hverdagsbruk og jeg ikke har noen kviser så bruker jeg kun I.d pudderet!

Da starter jeg med å drysse i lokket mengden jeg skal bruke, så tar jeg børsten og jobber inn produktet, altså at jeg snurrer kosten inni lokket for å si det på den måten. Etter det så tar jeg i sirkel bevegelser i ansiktet når jeg skal påføre. Jeg har min egen måte å legge sminke på så tror det er hipp som happ hvor man begynner så lenge man får ett dekkende resultat. men slik jeg gjør det da er at jeg tar å begynner på kinnet mitt mest inn mot nesen og jobber meg utover, så tar jeg halve ansiktet av gangen.. Mulig jeg gjør det på feil måte men jeg har aldri opplevd å ha fått skjolder av det! Og husk sirkel bevegelser, hehe.. Det som oxo er viktig er at du får lagt pudder ut mot øret så det ikke blir noen brå stans og at du gjerne påfører litt pudder under haken og kjevene og utover halsen, så syns ikke skillet om det skulle kommet noen. Dette visste du kanskje fra før av men tenkte at det er kjekt å vite om man ikke veit ;)

Skrevet

Jeg har ikke helt peiling, men dama i butikken sa følgende til meg, og det gjør jeg og synes det funker fint: "rundt og rundt i lokket, sånn at du får mye pudder i kosten. Deretter i sirkler i ansiktet, og til slutt drar du kosten nedover med ansiktshårene" . Noen andre kan sikkert skrive mer utfyllende enn meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...