birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Har alltid hørt at Sorel skal være såååååå bra, men leste en test her en gang der de ikke holdt mål.. men har selv ingen erfaring..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Kjøpte ett par til jenta i fjor vinter og var ikke fornøyd. De var tunge,klumpete og snøen satte seg fast i store klumper på undersiden. I tilegg ble de våte gjennom der strikken på dressen strammet rundt skoen. Måtte ut å kjøpe nye sko og da ble det Viking gore tec som jeg viste var bra. Kommer til å holde med gir dem. Men har ett par sorelsko til meg selv og de liker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hadde det ifjor-ikke så veldig fornøyd! Men har ei venninne som har det hvert år til sine 3 unger, og hun er strålende fornøyd!
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Har nettopp kjøpt et par, de virker gode, men har ikke virkelig fått testet de ut enda, har Viking Gore tex og , så Sorel blir bare ekstra par, for ifjor ble Viking Gore texen veldig våte innvendig.. fikk heldigvis reklamert på Viking ifjor da.. Har du sett på Kamik? de ser jo helt like ut som Sorel... og skal visstnok ha like egenskaper..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 har hatt sorell to år på rad til gutten min, og er fornøyd. har i år viking og er sålangt for nøyd med den også. men med den vikingsoen trakka han uti sånn at det gikk over kanten, og de tørka jo aldri opp, flere dager på badegulvet og ble jo aldri tørr.
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Tror man må ha skotørker hjemme om man skal klare å tørke Viking skoa raskt, jeg har ikke det.. Så derfor blir det spennende å se om Sorel duger når det er vått ute, og Viking når det er snø og ikke for mye slaps..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Ja kjøpte de, ungen nektet å bruke de. Han sa de var tunge, at de klemte og ubehagelige. Måtte gå å få pengene igjen. Tror skoene er mer for større barn, altså pluss 5 år. Skoene virker jo supre og regner med at de er det, men har funket de ikke til 3 åringen i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå