Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 at det finnes et rusmiddelforum her inne... mange av de trådene er som tatt rett ut fra "plata". Drøyt!
cherry coke Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Det har jeg ikke fått med meg...*løpe inn å se*
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 synes vel det er litt upassende for en nettside som dinbaby ja...
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 spesielt de mimretrådene deres om hvor herlig det var/er å knipse,fyre whatever... sorry, men de burde fått seg en kule. Belastning for samfunnet og ikke minst forjævlig å vokse opp med ås ustabile foreldre
Pooosi Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Er du helt fjern eller???belastning for samfunnet????folk må da få mimre om HVA de vil!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes holdningene du viser i denne tråden er vesentlig mer skandaløst enn det at det er et rusmiddelforum her inne.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 er du klar over hvor mye metadon behandling koster samfunnet eller? for ikke å snakke om liggedøgnene på psykiatrisk , enerom på barsel pga diverse blodsykdommer etc...altså en belastning.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 kom deg tilbake til rusmiddelforumet ditt du eiriks mamma.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Eh hvordan kan du i det hele tatt motsi noen av de argumentene jeg nettopp kom med?
cherry coke Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Fortjener en kule>? Det var da voldsomt.
Pooosi Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Haha!!!! Trenger ikke være rusmisbruker for å forstå at folk sliter å har det vanskelig!! Har aldri sett el rørt noe selv, men har jobbet med rusmisbrukere og skjønner litt meir om virkeligheten enn du tydeligvis gjør!! latterlig er du!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 folk må gjerne være narkomane for meg, synd for dem og det de koster samfunnet og folk rundt seg men det jeg egentlig reagerer på er at dinbaby har ett sånt forum. får vondt av tanken på at barn må vokse opp med slike foreldre... uff
Pooosi Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 Jeg forsvarer på ingen måte de som lar det gå ut over barna sine og lar de lide! men syntes det er flott at folk vil komme seg ut av det ved å bla bruke metadon, ser ikke på det som en belastning for samfunnet akkurat
Gjest Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 Sliter og har det vanskelig sier du, mamman til eirik!! Tar meg da den friheten og klippe/lime litt...ja denne damen virker som har det veldig vanskelig du... amfetamin! 10:03 1.05.2008 før jeg fikk barn brukte vi en del amf.. sluttet tvert da jeg ble gravid og har holdt meg unna siden.. gullet er snart 4 mnd. men jeg har så lyst.. bare en gang... gullet skal til mormor i morra natt å... hadde vært deilig.. men det er heeeelt feil er det ikke???
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 narkomane er jo en belastning for samfunnet, det tror jeg ikke engang en narkoman kan la vær og være enig i. å være narkoman er tross alt noe man har valgt selv, men synes selvsagt det er verdt å bruke penger på metadon hvis det innebærer at de får tilbake livet sitt og kan leve som folk flest. bare så j... synd at mange faller tilbake til gamle synder.
Pooosi Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 selføgelig er det mennesker i alle "miljøer" som ikke burde ha hatt barn, men skjær ikke ALLE over en kam sier jeg bare! de fleste vil ut og få hjelp, spesielt etter de har fått barn.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 herregud jeg blir kvalm! helvetes møkkakjerring, er hun ikke riktig klok. uff a mei, strakars barn som lever med slike foreldre. ufattelig ego.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå