Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg begynte på betennelsesdempende medisin: Brexidol på mandag. Står i pakningsvedlegget at den kan påvirke fertiliteten. Torsdag kjente jeg den vanlige eggløsningsømheten som jeg pleier, så jeg jublet! Ømheten ble verre på fredag, så jeg tenkte at snart kommer eggløsningen.. Jeg ventet hele dagen og kvelden på de vanlige stikkingene i siden..men de kom aldri..og i dag har ømheten dabbet av.. Så jeg tror rett og slett ikke eggløsningen ble noe av pga medisinen *snufs*
3barnsmor? Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 uff så trist da, men ikke mist håpet ennå. Kan hende det ordner seg allikevel
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Har du tenkt på at Brexidol antageligvis er smertestillende også, at tab. kan ha tatt vekk el-smertene? Håper dere gjorde litt sengegymnastikk! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 OIOIOI!! DET tenkte jeg ikke på!!! :-S Vi hadde oss ikke i går..for jeg "ga" opp litt og tenkte at kanskje stikkingen ville komme i dag..og så var jeg så innmari trøtt.. Men, jeg skal absolutt ta en runde med sambo etterpå!!! Kan jo hende det fortsatt er håp... Ømheten er der enda..men, ikke så mye som i går.. :-S Nei, nei, nei!!!! Tenk om vi har gått glipp av el denne pp'en!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Sendte deg en melding på Facebook, men må bare si det igjen.... Sitt ikke ved data'en nå jente! :-D LYKKE til! Forresten... Regner med dere hoppet i høyet på onsdag eller torsdag da? Svømmerne kan leve en del dager vet du! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Hoppet i høyet på tirsdag..for da hadde jeg slim..og skulle egentlig i går..men det ble ikke noe av..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Men svømmerne kan overleve i inntil 5 dager, så løpet er ikke helt kjørt vennen! Dessuten får du gjøre en hederlig innsats når besøket er dratt... Jeg heier på deg! (VRÆÆÆÆL, så føler jeg meg litt syk på sinnet... se for deg meg som står og heier ved siden av sengen deres....:-D) Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2008 Hahahaha, gjett hva jeg kommer til å se for meg etterpå!!! *ler høyt*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2008 I dag er el-ømheten tilbake igjen.. Murrer skikkelig.. Blir jo helt forvirra!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Hopp i høyet ))) hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Her skjer det saker og ting hører jeg:) Dere er på el allerede dere ja. Jeg spotter etter mensen enda:(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2008 Vi hoppet i høyet nesten i søvne i går.. Og jeg har sagt til sambo at vi må trå til i dag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå