Gå til innhold

Ååååå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på betennelsesdempende medisin: Brexidol på mandag. Står i pakningsvedlegget at den kan påvirke fertiliteten. Torsdag kjente jeg den vanlige eggløsningsømheten som jeg pleier, så jeg jublet! Ømheten ble verre på fredag, så jeg tenkte at snart kommer eggløsningen.. Jeg ventet hele dagen og kvelden på de vanlige stikkingene i siden..men de kom aldri..og i dag har ømheten dabbet av.. Så jeg tror rett og slett ikke eggløsningen ble noe av pga medisinen :( *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så trist da, men ikke mist håpet ennå. Kan hende det ordner seg allikevel :)

Skrevet

Har du tenkt på at Brexidol antageligvis er smertestillende også, at tab. kan ha tatt vekk el-smertene? Håper dere gjorde litt sengegymnastikk!

Klem

Skrevet

OIOIOI!! DET tenkte jeg ikke på!!! :-S

Vi hadde oss ikke i går..for jeg "ga" opp litt og tenkte at kanskje stikkingen ville komme i dag..og så var jeg så innmari trøtt.. Men, jeg skal absolutt ta en runde med sambo etterpå!!! Kan jo hende det fortsatt er håp... Ømheten er der enda..men, ikke så mye som i går.. :-S Nei, nei, nei!!!! Tenk om vi har gått glipp av el denne pp'en!!!

Skrevet

Sendte deg en melding på Facebook, men må bare si det igjen.... Sitt ikke ved data'en nå jente! :-D LYKKE til! Forresten... Regner med dere hoppet i høyet på onsdag eller torsdag da? Svømmerne kan leve en del dager vet du!

Klem

Skrevet

Hoppet i høyet på tirsdag..for da hadde jeg slim..og skulle egentlig i går..men det ble ikke noe av.. :(

Skrevet

Men svømmerne kan overleve i inntil 5 dager, så løpet er ikke helt kjørt vennen! Dessuten får du gjøre en hederlig innsats når besøket er dratt...:) Jeg heier på deg! (VRÆÆÆÆL, så føler jeg meg litt syk på sinnet... se for deg meg som står og heier ved siden av sengen deres....:-D)

Klem

Skrevet

Hahahaha, gjett hva jeg kommer til å se for meg etterpå!!! *ler høyt*

Skrevet

I dag er el-ømheten tilbake igjen.. Murrer skikkelig.. Blir jo helt forvirra!

Skrevet

Hopp i høyet :)))) hehe

Skrevet

Her skjer det saker og ting hører jeg:)

Dere er på el allerede dere ja. :) Jeg spotter etter mensen enda:(

Skrevet

Vi hoppet i høyet nesten i søvne i går.. Og jeg har sagt til sambo at vi må trå til i dag også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...