Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jentene i klassen heter Linnea om noen år...fantasiløst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det såå mange som heter det da? Føler det er flere Emma og Leah. Jeg vet ikke om noen Linnea (men det har vært min svigerinnes favorittnavn i mange år, så jeg blir kanskje tante til ei lita Linnea en vakker dag..) Kjenner en Emma og en Leah, begge er 3 år.

Skrevet

leah, linnea og ella kommer til å toppe statistikken i år...emma har vært pop lenge

Skrevet

Nora og Sara blir nok også slagere i årene som kommer. Er derfor det er greit med dobbeltnavn/to navn, så kan man bruke begger når det er nødvendig, som f.eks. ved to eller flere med samme navn i klassen.

Skrevet

Kjenner ingen som heter Linnea, jeg.

Lukas med c eller k derimot kjenner jeg endel som heter.

Skrevet

Sånn vil det allttid være når det gjelder navn. Ett år er Linnea populært ett annet år er det kanskje siri som står på lista----Skal man vente til det året navnet liksom ikke er populært?

Bra at du iallefall ikke kommer til å kalle barnet ditt Linnea. Da slipper du jo det problemet.

Skrevet

min heter Maria Linnea. hadde ikke peiling på at navnet ville bli populær engang da hun ble født i 2006. synes forøvrig det er ett nydelig navn, men ville ikke hatt det alene.

Skrevet

akkurat like morsomt som at alle bestemødrene våres som heter heter reidun, randi, astrid og kari : )

Skrevet

Ikke min bestemor. Hun er nemlig en Emma:) Eller Emmæ som vi så fint sier her oppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...