Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jentene i klassen heter Linnea om noen år...fantasiløst
Minnie Mom Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Er det såå mange som heter det da? Føler det er flere Emma og Leah. Jeg vet ikke om noen Linnea (men det har vært min svigerinnes favorittnavn i mange år, så jeg blir kanskje tante til ei lita Linnea en vakker dag..) Kjenner en Emma og en Leah, begge er 3 år.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 leah, linnea og ella kommer til å toppe statistikken i år...emma har vært pop lenge
♥2 små gull♥ Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Nora og Sara blir nok også slagere i årene som kommer. Er derfor det er greit med dobbeltnavn/to navn, så kan man bruke begger når det er nødvendig, som f.eks. ved to eller flere med samme navn i klassen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Kjenner ingen som heter Linnea, jeg. Lukas med c eller k derimot kjenner jeg endel som heter.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Sånn vil det allttid være når det gjelder navn. Ett år er Linnea populært ett annet år er det kanskje siri som står på lista----Skal man vente til det året navnet liksom ikke er populært? Bra at du iallefall ikke kommer til å kalle barnet ditt Linnea. Da slipper du jo det problemet.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 min heter Maria Linnea. hadde ikke peiling på at navnet ville bli populær engang da hun ble født i 2006. synes forøvrig det er ett nydelig navn, men ville ikke hatt det alene.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 akkurat like morsomt som at alle bestemødrene våres som heter heter reidun, randi, astrid og kari : )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Ikke min bestemor. Hun er nemlig en Emma:) Eller Emmæ som vi så fint sier her oppe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå