Miss Impatient Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Tenkte jeg skulle bare slenge inn en liten tanketråd her - midt oppi alt det tekniske.... Føler det kan bli litt vel mye prat her inne noen ganger rundt det tekniske omkring det å skulle lage barn.... Men hva med drømmene deres? Hva tenker dere på når dere sitter i deres egen verden plutselig, og ser for dere livet fremover? Jeg er så utrolig spent på tiden som kommer - sitter allerede nå og tenker på mulige navn til tulla eller pjokken, tro hvordan den lille kommer til å se ut... hvordan vil storebror reagere på at det plutselig ikke er bare ham det dreier seg om lenger... håper han takler det bra.... ååå, som jeg gleder meg - greier nesten ikke vente..... håper det ikke tar altfor lang tid! :-)
Små Einsteins Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg sitter også og tenker ut navn hehe.Jeg tenker mye på om det blir mye sjalusi da jeg har en jente på 3 år som er veldig mammadalt.Ser for meg henne og den lille babyen ,hun kommer til å være kjempestolt, klarer nesten ikke vente..Gleder meg til å fortelle alle når jeg blir gravid igjen, gleder meg til å gå gravid igjen.. Håper det klaffer snart, lykke til:)
Miss Impatient Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Lykke til til deg óg:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Masse drømmer om fremtiden Vi har navnene klare, både til gutt og jente.. Har tenkt ut fargene på rommet allerede, blir nogenlunde likt uansett hva vi får - så man ikke trenger å pusse opp hvert år når smaken forandrer seg Det er en reklame på tv, der det enten er mor eller far som bærer på den lille om natta, og snakker om hva den lille kanskje blir når h*n blir stor! Da ser mannen min på meg, med et kjærlig blikk, og sier at han gleder seg til det han også Idag gikk vi tur, og møtte et par med barnevogn - og han klemte hånda mi litt ekstra Nå håper vi at vi har med oss barnevogn til neste jul - men det sa vi jo i 2007 også da, så.. Mannen min lurte på her om jeg ville bli sparket i magen! "Ehhh? Hæ?" Ja, fra innsiden vel!! Han er så søt Gleder meg så uendelig mye til å få vårt første barn! Kjenne det i magen for første gang, se det på ultralyd og så få møte det Også er jeg litt redd for å få et sykt barn.. Men vi takler alt som kommer vår vei!
Miss Impatient Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Det med frykten for å få et sykt barn - tror jeg er noe aller føler, det er nok helt normalt! Sist gang jeg var gravid var jeg livredd for alt som kunne gå galt, var sikker på at ungen kom til å bli hjerneskadet, eller mangle en arm, eller hva som helst grusomt jeg kunne komme på.... Men det gikk bra heldigvis - som det stort sett gjør:-) Og som du sier - man takler det meste uansett! Jeg kommer sikkert til å være like bekymret neste gang jeg blir gravid også.... menmen - det som skjer det skjer!
Jolina<3 Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Vet ikke om det er hormonene eller hva det er med meg, men griner som en unge når jeg leser innleggene deres:O Jeg drømmer ofte om hvordan barnerommet kommer til å se ut, om barnet vårt får de vakre øynene til faren sin og ikke minst hvordan utrykket til sambo er første gang han holder babyen i armene sine:) Åååå. Jeg håper det klaffer denne pp^^ Lykke til alle
Miss Impatient Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 Tror dette forumet kommer til å bli til god hjelp og støtte fremover, dersom prøvingen tar lang tid - er så godt å prate med andre i samme situasjon:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Og ikke minst, det glemte jeg isted, jeg gleder meg til å se uttryket til mannen min når jeg får en positiv test! Nå som vi har fått x antall negative det siste året, tårene har trillet.. Gleder meg til å se gledestårene ved positiv test, og stoltheten når han holder barnet vårt for første gang.. Og det å fortelle familie og venner at det ENDELIG har klaffet.. Se de stolte besteforeldre og tanter/onkler.. Kribler i magen nå Gleder meg til alt rett og slett! Håper det snart sitter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå