Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 der nede når du går gravid? Synst kjønnsleppene blir så veldig hoven jeg, å så blir det så "åpent" om noen skjønner hva jeg mener. Synst ikke jeg ser noe bra ut nå, vil ikke vise meg for kjærsten min synst det er flaut. Holder meg litt anonym her inne jeg, om det skulle være noen jeg kjenner her inne så har jeg ikke så lyst at de skal kjenne meg igjen på nick
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Skjønner at forandringer ofte kan føles litt rart og at det på sett og vis kan være flaut, men jeg tror de fleste oppegående menn skjønner og har forståelse for dette. Jeg ville i hvert fall ikke tenkt noe negativt rundt dette hverken ved sex eller "tilfeldig" beskuelse ;-) Gravide kvinner er flotte og det er sikkert du også. Hilsen en mann
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 ser poenget ditt! er i uke 36 nå og har over lengre tid vært nokså hoven og blårød pga økt trykk og økt blodsirkulasjon....selvfølgelig heeelt naturlig, men jeg synes ikke det er særlig trivelig med sex i lyset, nei! var sånn i sist svangerskap også, og det ble helt fint og normalt igjen
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hei... Dere som sliter med dette problemet...noe som jeg også gjør.... har dere vondt der nede og må dere fly på do hele tiden? For meg kjennes det ut som jeg holder på å tisse på meg hele tiden...går på do tre ganger i timen... Har ikke hatt det sånn før...er gravid med nummer tre..... veldig ubehagelig og vondt Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Synes du skal ta med urinprøve til legen, høres ut som urinveisinfeksjon for meg..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Det er vanlig at man er mer hoven og åpen når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå