Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Sikkert et uhyre dumt spørsmål, men jeg er bare så latterlig redd for at jeg ikke skal skjønne at det er veer når de først kommer! At jeg tror det er mageknip eller hva pokker! Så, dere som har født før, når dere fikk veer, skjønte dere med èn gang hva det var?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Skjønte det nok ikke sånn helt med en gang... Jeg hadde sinnsykt med kynnere dagene før fødselen startet. Sånn at jeg måtte stå opp om natten, i dusjen osv. Men når riene kom var de mye kraftigere og de satt i ryggen også. Ja og så var de regelmessige. De tok skikkelig tak om du skjønner. Så tok ikke så lang tid før jeg skjønte at det var noe på gang.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Ja det lurte jeg også på da jeg var førstegangs ) Men du skjønner ganske raskt hva rier er og hvor smertefulle de er. Kynnere er bare barnemat ))
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 De første riene kan man godt ta feil av, jeg har trodd at jeg muligens har hatt rier når flere ganger de siste dagene de har kommet regelmessig og vart ganske lenge + vært relativt vonde. Men de har ikke blitt sterkere så da har det bare vært masrier er visst ganske vanlig at masrier er ordentlig vonde hos flergangsfødende. Du vil merke at det er rier LENGE før det begynner å bli noen fare for å si det sånn, vonde rier er ikke til å ta feil av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå