L1981 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Uff, nå er jg sikkert bare litt hysterisk igjenn... håper jg!! Men har hatt så mye stikkinger nederst i livmoren idag... ikke kramper, men d bare stikker liksom. Er ikke vondt, men forferdelig ekkelt. Noen som kan forklare meg hva d kan komme av?? Har trøsta meg litt m at d er livmora som vokser, strekker seg... er 23uker. Har og kjent liv idag. Men d er bare så ubehagelig. Help, anyone??
Castein81 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Syns jeg kjenner meg igjen. Kjenner du det mest ved brå bevegelser? Jeg fikk vondt i går da jeg snudde meg fra ryggen til sida i senga, det samme i dag tidlig. Tror det bare er ting og tang som skal festes. Men blir veldig glad om noe kan svare oss på dette :-) Jeg er i 21. svangerskapsuke.
to_tette? Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 kjenner meg igjen, fra første svangerskap hadde masse stikkinger og vondt, spurte legen om det flere ganger om det, men fikk aldri noe svar, bare spørsmål tilbake om hvorfor jeg var så bekymra, om det var noen spesiell grunn til at jeg var så bekymra for alt mulig. Når man har vondt så vil man jo gjerne vite om det kan være noe galt... Men det var visst helt normalt alt... er bare litt grinete fordi jeg synes jeg fikk så lite støtte av fastlegen, det må da gå an å stille spørsmål når man er førstegangsgravid og bekymret, uten å bli kallt unormal, kom til henne første gang i uke 20 og hadde selvfølgelig mange spørsmål, og det var første gang jeg hadde anledning til å stille de! MEN alstå, det jeg skulle si var at jeg kjenner meg igjen, og hadde stikkinger hele resten av svangerskapet. -og det må være normalt og ingen grunn til bekymring siden legen ikke tok notis av det.
£iten_i_magen Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 http://www.babyverden.no/templates/Article____466.aspx : Smerter i lysken Monica Moland Når livmoren vokser strekkes båndene eller ligamentene som holder den på plass. Smerten kan være intens, nesten krampelignende og sitte i høyre eller venstre lyskeregion. De varer som oftest en kort stund. Dette kan skremme mange, og noen tror det er noe galt. Smertene kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du snur deg raskt rundt i sengen, eller når du for eksempel er ute og går. Heldigvis går det hele fort over. Det er ufarlig og vil som oftest bare være et problem i starten av svangerskapet. Det kan hjelpe å bøye kroppen litt fremover når du kjenner at smerten kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå