Minnie Mom Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg vil ha noen som er varme og vanntette helst, de må ha litt såle eller litt hæl så ikke mine olabukser sleper i søla og snøen bak meg.. ;o) Ikke høye støvletter, det har jeg. Men noen skikkelige og varme/forede sko, sånne halvhøye. Og de skal være svarte. Tips mottas med takk! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 jeg kjøpte sorel i fjor, og de har jeg tenkt å bruke i år også når jeg treger tykke gode vanntette og varme støvler. buksa blir liggende oppi/oppå for de er store og klumpete. hehe.
Minnie Mom Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Takk for svar. Men de blir litt mye støvel hvis du skjønner. Jeg har gummistøvler. Vil ha et par sko/støvler som også er pene og som jeg kan ha vanlig jeans utenpå.. ) Flere?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 hehe, ja.. men når jeg ikke trenger de så bruker jeg bare vanlig støvletter.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Skal ha joan of artic i beige fra sorel til når jeg skal på trilletur, tur på lekeplassen, små cafeturer osv Også har jeg støvletter fra ymse steder til shopping.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 ohh. de var søte mami. kanskje jeg må ha et par sorel til!
Turid Laila Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg har Emu, tror jeg de heter. Ligner på Uggs men de er vanntette og har god såle =)
alvamamma Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Jeg vil også ha sånne som Mami har, de var dritfine :-) Jeg har høye fra Timeberland og er veldig fornøyd med dem. De er kanskje høyere enn du ønsker?
Lykke X 4 Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Noe viking goretex-greier i ankelhøyde. Har slike selv som jeg elsker Ikke så jålete sko da, men skal det jåles, tar jeg på andre sko
Minnie Mom Skrevet 1. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2008 Jeg ønsker noen som rekker litt over ankelen. Blir de høyere enn det blir det trangt inni buksa synes jeg, og jeg vil ha buksa utenpå.. ) Kanskje noe sånt: http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=69804 Men vet ikke om de i sort også har hvit såle, det vil jeg ikke ha..
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Jeg har kjøpt noen i den høyden, de er hvite og er Adidas goretex, veldig gode å gå i!! litt femenine er de jo men de er liksom ikke til pent...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 hvilke kjeder fører sorel sko i norge? feks disse til mami
kiaora Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 shoppa vintersko i dag:) http://www.merrellboot.com/Product/NZSZZZZ/Womens-Casual-Footwear/Boots/30570/Womens/Brown/J20194/Puffin-Lace-Mid.aspx
TeddyRockspin Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Var også ute og kikket på vintersko i dag! Så på de du kjøpte kiaora, og de var kjempefine! Jeg kunne tenke meg disse: http://www.merrellboot.com/Product/NZGP/Womens-Active-Footwear/Winter/Womens/Thermo-Arc-6-Waterproof.aspx Skal stikke ned til uken og dra kortet tenker jeg
TeddyRockspin Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde samme ønsker som deg til vinterstøvler, og fant et par fra Ecco som var svarte, veldig nette, vanntette (goretex) og varme. Prøvde dem og de var veldig deilig å ha på, men litt dyre...1400 kroner..
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2008 Noen som vet hvilke butikker i Oslo-området som selger Merrellsko og støvler? Var mang fine der!!
Alba44 Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Jeg har Ecco goretex og Viking gore tex. Mest fornøyd med Ecco.
OsloMor Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 Danske andeføtter og Sorel caribou-støvler.
TeddyRockspin Skrevet 2. november 2008 #20 Skrevet 2. november 2008 Grændsen skotøimagasin Har vært på alle sportsbutikker i hele byen, men på GS hadde de absolutt best utvalg - også i slike sporty vintersko.
Minnie Mom Skrevet 2. november 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. november 2008 Da skal jeg ta meg en tur ned på Grendsen til uka. Tusen takk for alle svar!! )
hundemamma ♥ Skrevet 3. november 2008 #22 Skrevet 3. november 2008 Ser du bor i Oslo, Minnie Mom. Jeg er litt usikker (fikk ikke opp linken din til xxl..)men jeg hadde Hush Puppies til vintersko. De var i semsket skinn, vanntette, kraftig, grov gummisåle, runde foran, saueskinn inni, gikk over ankelen og glidelås bak. Ikke pene men helt nøytrale, Vet de finnes i sort, brun, beige (muligens cuero) Ikke dyre rundt 1200. De holdt i allefall meg varm, helt tørr og på bena hele vinteren. B l a Clarks og Bally har lignede varianter, men vet de to andre har hatt litt problemer med sålene. De er rågummi og tåler ikke like hard slitasje. Selges på Grendsen tror jeg og Hagen i Bogstadveien. Ellers en vinter hadde jeg Diadora mink-støvletter. Mine var i brun men de finnes også i sort. De var utrolig varme. Helforede, tykke og med god såle. Går til midt på leggen. Jeg hadde buksen oppi. Det er de vinterskoene jeg har vært mest fornøyd med noensinne. Kostet en sydentur da 4000 men men...hehe. koster med vintersko som ser bra ut. Sistnevnte er like fine til tights og en lang strikkegenser De har hatt de på Hagen. I år har jeg sett noen Timberland som ser ok ut. Snøring foran og var i mørke grå og cognac. Var helforede med skinn. Billig, 900. Var på Eurosko. Jeg eeeeelsker sko men i år skal jeg være furnuftig og kjøpe meg noen som ikke er pene men varme. Er jo ute med hunder og barn hele tiden. Holder en knapp på enten Timberland eller Sorel for min del denne sesongen. "Pyntesko" og støvletter har jeg nok av finner stadig nye par som aldri har vært brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå