Hilsen Aud Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Eller henger det sammen med hvor lenge siden man var gravid sist? Blir det "gravidmage" som kommer tidlig da, eller "hengemage" hvis dere forstår hva jeg mener.
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 hem, jeg kan bare svare for meg selv, men jeg fikk tidligere mage andre gang, og eeenda fortere mage denne gangen.Var gravid mage som kom hos meg (synes jeg selv;)) Jeg ble gravid med andremann da 1.mann var 1,5 år. Denne gangen ble jeg gravid da minsten var litt over to år. Så magen hadde med andre ord egentlig nettopp blitt helt normal igjen uten "hengemage" før den begynte å sprette ut igjen, hehe:)
Gemini7 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Nei, fikk ikke mage tidligere andre gang, men det hadde gått 6 år mellom da
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Gjelder ikkje for meg! Fikk fortere mage i forrige svangerskap, kanskje det er motsatt kjønn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå