Mamma til to tette Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Det mener mannen min fordi han mener de behandler baggasje så dårlig...men vi kan vel ikke være de eneste som trenger å sende en vogn??? Erfaringer? Og merke på vogn er ikke viktig men ville ha fram at det er en "ordentlig" vogn, ikke trille.
mamman til to gutter Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Vi sendte briovogna vår på fly og det gikk veldig bra. Har også sendt en peg perego trille og den ble ødelagt... Pass på at dere har ordentlig reiseforsikring, så får dere det igjen. Vi fikk dekt alt på trilla vår uten å betale egenandel (koster ca2800kr)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Hvis du har en veldig god reiseforsikring som dekker det det vil koste deg å få kjøpt en ny en så er det ikke galskap. Det er kanskje ikke galskap ellers heller, men vi reiser mye og har fått to stk vogner ødelagt i flytransport i løpet av 1 1/2 år. Det er greit å ha i bakhodet!
pinglo Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Vi har vel reist 4 ganger tilsammen, hvor vi hadde vogn med oss, kombivogn. Den overlevde alle gangene. Nå er den solgt.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Vi hadde med svigers sin emmaljungavogn når vi var på gran canaria, den ble helsmadret på vei hjem. Den var så rammeskjev at det ikke var mulig å få ordnet den, så vi måtte få penger tilbake fra forsikringsselskapet...
Mamma til to tette Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Ja, mannen min har jobbet i flybransjen så det er jo ikke uten grunn at han er skeptisk. Men skal ikke på kort tur men være borte noen mnder og har så lyst å ha en god vogn med meg. Har god reiseforsikring og skal sjekke opp i evt skade. Men utrolig kjedelig når det skjer uansett forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå