Gå til innhold

vondt i skambeinet og lysken?? fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et godt tegn på at fødselen nærma seg når en har vondt i skambeinet,nede med trusekanten når en trykke på der, og i d heile tatt å gå, og litt ned i lysken?? eg føle alt trykke ned over no.. kan d vere fødselen som e like rundt hjørnet?? er 39 + 4 idag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som bekkenløsning, jeg. Har hatt det sånn lenge selv, og det har bare blitt verre nå på slutten. Klarer knapt å gå og reise meg, så det er ganske så smertefullt.

Skrevet

Enig med sugercane - høres ut som bekkenløsning.

Men om det er nedpress du kjenner så kan det jo være tegn på fødsel.

Skrevet

Å huttetu!

I løpet av gårdagen og dagen i dag har jeg også fått så vondt i underlivet og lysken. Ikke vondt når jeg sitter i ro, men når jeg reiser meg og skal gå, spesielt akkurat når jeg løfter en fot så den andre blir belastet.

Spurte en som er jordmor i dag. Hun mente at det var ligamentsmerter, men jeg synes ikke det kjennes slik ut i det hele tatt. Blir det ikke bedre i løpet av morradagen skal jeg ta meg en tur til legen for jeg er jo helt forkrøpla sånn, ikke snakk om at jeg kan klare å jobbe som lærer på denne måten...

Håper det ikke betyr at jeg er fødeklar for jeg har 66 dager igjen...

Vil gjerne høre fleres tanker om dette.

Skrevet

Hvis det er vondt i skambeinet samtidig- vondt også når en trykker på beinet der, pluss vondt i beina/ senene rundt underlivet- og spesielt når en reiser seg/ går/ og løfter opp et bein- så er det slik jeg har det. Jeg har ihvertfall bekkenløsning. Har også vondt i rumpa/hoftene når jeg går, men det har jeg hatt lenge, men har blitt verre med bekkenløsningen. Det å stå på ett bein eks ta på seg sokker/sko er spesielt vanskelig/vondt. Og å bære tungt gjør smertene rundt beina i underlivet verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...