Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Begynte plutselig å klø,stikke,dunke oppi gommen,helt bak isvelget idag,har merket det før og etter at jeg har spist..Men jeg spiste pizza som var varm så kan jo bare være at jeg brant meg selv om jeg ikke merket det før etterpå,for når jeg tenker meg om så mener jeg å huske at sist det var sånn så hadde jeg og spist noe varmt...Spiste da ikke noe unormalt...Merker mindre nå noen timer etterpå.. Men kan man plutselig bli allergisk?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 En engangs greie er ikke nødvendigvis allergi, men det høres jo unektelig litt rart ut å plutselig klø så mye inni munnen. Man kan bli allergisk i voksen alder. Jeg ville ha skrevet opp alt jeg har spist i dag og gjøre det samme hvis det skulle skje igjen. Kanhende du finner en matvare som gjentar seg. Lykke til:)
Mamma til to tette Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg ble "plutselig" allergisk i ungdomsskolealder, kom samtidig med astma så kan jo være relatert. For å finne ut alt jeg reagerte på måtte jeg til allergilege og gå på diett i månedsvis.
♥2 små gull♥ Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Ja, det går ann. Jeg var ikke plaget med noen type allergi før etter ungdomsskolen. Det har bare blitt værre og værre, og nå er jeg avhengig av å ha med meg epi-penn (må taes ved allergisjokk/anafylaktisk sjokk) overalt i tilfelle jeg får i meg noe jeg ikke tåler.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Takk for svar:o) Tror egentlig jeg har brent meg for når jeg spiser sjokolade nå så er det sårt i gommen og når jeg skal svelge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå