LilleMy- Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hei! Jeg har vert trofast leser her inne paa bim en god stund naa, og tenkte at det er paa tide jeg registrerer meg:). Jeg skriver jeg er i 6. pp, men har en samboer som jobber borte og har derfor ikke saa mange aktive pp. Jeg har ikm paa ondag 5. nov og symptomer er paa plass som vanlig:) haaper de ikke er bare innbildning denne gangen! Ser det er mange koselige mennesker her inne og haaper det er plass till et til:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Heia! Velkommen:-) Er også prøver for tida, men det er jaggu ikke enkelt med en mann som jobber nattvakt, gitt.... Jobber samboeren din offshore? Ønsker deg lykke til!! :-)
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 heihei og takk for det! ja, han jobber offshore, veldig kjipt naar han er borte, spes ved el!!. menmen:) Har akkurat sluttet med nattevakter selv etter noen aar som mulddyr. Masse lykke til til deg ogsaa! Har du provd lenge?
Små Einsteins Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hei hei og velkommen hit:) Er også prøver, har nettopp startet for fullt men har ikke gått på p piller siden aug.Håper det klaffer denne mnd,Lykke til håper du vil trives her:)
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 Heisann og tusen takk:) Sluttet paa ppiller i slutten av mars og har hatt ganske stabile sykluser etter det. har div symtptomer som mensmurringer og sliten i korsryggen men vaager ikke haape for mye. men jeg satser sterkt paa denne og/eller neste pp. jeg trives allerede veldig her inne, og haaper selvfolgelig aa gaa over till 1.trimester ganske snart:) Tror du kommer til aa gaa over til 1. tri ganske snart jeg!!
Miss Impatient Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Hei til deg :-) Jeg har også en samboer som er borte en mnd i gangen, så vet hvordan du har det! Klaffer det ikke én mnd, går det jo to mnd til neste pp.... halverer sjangsene på en måte da. Menmen, vi får bare gjøre det beste ut av det:-) Kjæresten min kommer hjem nå til uken, så da skal vi hive oss i det, så snart TR har dratt.. fikk den i dag:-( Lykke til:-)
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 er jo kjempe koselig aa melde seg inn her jo!! Min samboer er borte to uker om gangen, men treffer altfor mye paa min el!! arg!! menmen, han var hjemme naa sist ogsaa skal han vaere hemme neste, saa satser for fullt naa:) jeg har, som jeg har skrevet, en fertilitetsmonitor, og drikker koffeinfri kaffi for aa rette opp i sjangsene mine:) haape haape
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Lille My: Vi begynte egentlig prøvinga så fort vi kunne etter at jeg fødte i januar:-) Meeeeen, jeg har ikke fått tilbake mensen ennå, så det er umulig å vite når første eggløsning kommer......håper jeg blir fruktbar igjen snart! Håper inderlig at det går litt greiere og raskere å bli gravid med nr 2 enn med førstemann. Krysser fingrene for alle oss prøvere her - håper vi alle får en helt spesiell julegave!! :-)
LilleMy- Skrevet 1. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2008 Naar du blir fruktbar igjen kommer vel litt ann paa om evt hvor mye du ammer. men du faar vel el for mensen, saa er jo bare aa kjore paa;), hihi, plutselig saa sitter den igjen vettu!! skal krysse fingrene jeg! Har saa lyst paa spire i julegave!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå