Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG skal håret mitt få en skikkelig oppklipp og freshet opp fargen...på høy tid for nå står det til alle kanter hvis jeg ikke har det i hestehale. Men jeg har ikke kommet så langt at jeg har bestemt meg for hvordan jeg vil klippes. Vil ha en sveis og ikke bare stusses, men hvor kort tro....hmmm, tror ikke jeg orker helt kort for da må jeg bruke masse tid om morgenen for å få det til å ligge som det skal. Også må jeg klippes så ofte for at det skal holde seg pent.

Få noen innspill da...hvilken kjendis, a, b eller f - spiller ingen rolle, synes dere har fin hårfrisyre?? Utgangspunktet mitt er halvlangt, relativt rett ned gardinhår i en ubestemmelig mellomblond (naturlig) farge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er å gå til den samme frisøren hver gang for etterhvert blir h*n ekspert på ditt hår og kan komme med gode tips. Jeg kan ikke hår og vil ikke våge meg på innspill. Alltid moro å få ny frisøyre, føler seg mye bedre da!

Skal jeg nevne en må det bli Benedicte Adrian sin frisyre, hun er tøff!

Skrevet

Å ja, helt enig. Brukt samme frisøren i snart 10 år (hvis hun flytter noen gang må jeg pent flytte etter ;))

Hun har nok sine ideer og innspill, men hun setter veldig pris på om jeg har noen tanker på forhånd om hva jeg vil ha slik at vi har et utgangspunkt å jobbe fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...