Gå til innhold

Hvor kjøper dere vinterjakke til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent er min eldste 6 år og jeg tror han må ha ny vinterjakke i år, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe. Den skal brukes til byturer og butikkturer og av og til på skolen. Må ikke være for dyr, men må være vannavstøtende og vindtett og må kunne tåle en aktiv gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å kun svare på overskriften, Lillemors vinterjakke er kjøpt i Liverpool. Pleier vanligvis ikke dra dit for å kjøpe klær, men samboern hadde bare kjøpt klær der om økonomien hadde tillatt å reise dit like ofte som vi trenger nye klær.

Eldstemanns vinterjakke kjøpte jeg på cubus for 1,5 år siden på salg. Husker ikke hva jeg betalte for den da. Anbefaler deg å se hva cubus eller Hennes & Maurtiz har.

Skrevet

Jeg har kjøpt på Reflex. Har ikke prøvd Reflex vinter jakke før så er litt spent selv på hvor mye den tåler. Min gutt er også 6 år og er høyt og lavt..

Skrevet

H&M til alle mine tre :)

Her brukes for det meste dresser og regntøy. Jakke has bare på til og fra et sted, og ikke når de oppholder seg lene ute. Så da holder vanlige jakker her enda :)

Skrevet

Kjøpte på Reflex barneklær, for første gang dette året. Det kun fordi vi ikke har noen andre barneklær butikk i nærheten, bortsett fra Domus:))

Men jakka kostet 299,- og er en Reflex allværsjakke, og til nå, er vi fornøyd:)

Skrevet

Storesøster har reflex 2-delt dress og bruker jakken en del. Kjøpte den ifjor og er veldig fornøyd. Hun har også en regnjakke med godt fleecefor inni som hun bruker når den andre er til vask og litt ellers. Den er kjøpt i Danmark, er fornøyd, men den puster ikke.

Lillebror har 2 stk fra cubus, kjøpte i fjor str.74. Synes da de kanskje var litt store. Han bruker vanligvis str.86 nå og begge jakkene er helt passe he he =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...