Gå til innhold

Nå har vi enten munn og fotsyke eller vannkopper i hus.....


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Heier vel egentlig litt på vannkopper!

 

Begge deler går i barnehagen. Var utslett på tissen og en prikk ved siden av munn...Har kommet i løpet av dagen, men er foreløbig ikke væskefylt...Må lese litt om begge deler tror jeg...Hadde nesten 39 i feber i kveld...

 

Må man forresten til legen med det? Bare for å sjekke og være sikker på ha det er liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok hånd munn og fotsyke, han har fått et sår på tungen og en blemmelignende ting i ene hånda....Litt slapp, hadde 39 i feber da vi stod opp i dag så fikk en paracet. Koser seg med barnetv nå....Lurer på hvor lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily hadde det for noen måneder siden, men jeg gikk ikke til legen. Hun var ganske så pigg så det var grunnen til at vi ikke dro til legen. Det gikk fort over også, et par dager tror jeg det tok. God bedring:)

Kan være godt med kald, glatt mat som yoghurt og is ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går igrunn fint, han har en del blemmer rundt munn og noen på hendene og tissen, men han virker ikke plaget. Har ikke feber og allmenntilstanden er god. Men holder han hjemme i dag og, så satser vi på barnehage i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde Thomas også i fjor, vi dro til legen siden vi trodde det var vannkopper. Hadde aldri hørt om hånd, fot- og munnsyke før legen sa det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...