blond Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 I vårt hus er fjerning av døde dyr en mannejobb! Kan ikke tenke meg en mer vemmelig jobb å gjøre, skikkelig ekkelt! Hva er mannens jobb hos dere?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hehe, her er det helt omvendt...er jeg som må trå til når pusene kommer med små "gaver" Hjulomlegging, gressklipping og ellers huslige reperasjoner er stort sett mannens domene her....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Dekkskift, bil og scooter skruing, gressklipping, ved saging, snekring, maling utendørs.
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Dekkskift, fjerne ekle insekter. Gå ut med søpla, handle og bære tunge ting.Vi har nesten ikke noe utvendig vedlikehold så den biten slipper vi foreløpig...
NoDoubt Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Føler til tider at jeg gjør de fleste manne-jobbene.
Raych Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Dekkskift og plenklipping. Kommer ikke på flere i farten. Reparasjoner på bilen.
ana baroma Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg bruker drill, hammer, malekost og vater - no problems:) Men når katta drasser med seg en måse, to terner og diverse arter av småfuglene (nei, vi mater ikke fuglene om vinteren, det ville vært det samme som å invitere dem til å ligge ferdig på pus sitt matfat) + alle de mus han finner, så er det mannen som trår til. Jeg har vært med på elgjakt, saueslakt og griseslakt når jeg var lita, men nå er jeg skikkelig fisefin, hehe.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Jeg kan bruke det meste av verktøy, skifte dekk på bilen, klippe plenen osv.. Men når det kommer til deling av jobber, blir nok jeg gubben litt gammeldagse. Jeg tar det inne i huset, han skifter dekk, fikser det som skal fiskes av håndtverk ting og klippe plenen.. Men hvis vi vil osv så kan vi fint bytte arbeidsoppgaver.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Sambo gjør fint lite når han først er hjemme. Han reiser søndag og kommer hjem torsdag (når det ikke er veldig travelt) så jeg vil helst at han skal være med barna så masse som han kan (kall det jobb om du vil) Men han henter ved, skifter lyspærer, jeg kan også inne, men han gjør det ute, går ned i siloen, lesser ved, kjører ut sauelort på jordet, tar ekle edderkopper, det er han som gjør det meste av spikringa og han som river på huset og setter opp ny kledning ol. Han må i alle fall være med. Hadde han hatt det minste system i verktøyet hadde det gått an for andre å finne frem i det også.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Gå ned med søpla og passe på at den blir satt fram til søppelbilen og skifte dekk samt og fjerne døde dyr og slike ekle ting, pluss gi de 2 kattene og 2 kaninene våre mat, og ordne alt med de dyra er mannens jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå