Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Synes jeg har vært snill jente i år, så derfor ønsker jeg meg til jul et gjensyn med Pelle Parafins bøljeband i 2009. Husker jeg var lita og satt og sang med til B-Bylivet, Serum, serum og alle de andre sangene... (Slenger med et ønske om å få se Dallas om igjen ôg...) Noen serier dere husker fra barndom/ungdomstiden dere kunne tenkt dere å se om igjen??
blond Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg husker aldri hva serier heter, et problem det der. På 80-tallet gikk det en barneserie om ei jente jeg tror var fra verdensrommet, hun var mørk, husker jeg. Aner ikke hva serien hette, så da er vi like langt. På begynnelsen av 90-tallet gikk det også en ungdomsserie i 16-17 tiden på hverdager, husker heller ikke hva den hette. Helt håpløst!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Hihi, ja her skal nissen få en utfordring *glise* Husker også vagt den om hun fra verdensrommet, men ikke søren om jeg kommer på hva den het....uff, der gikk den nattesøvnen
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Er det Majka, jenta fra Verdensrommet dere tenker på?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Husker jeg syntes Punky var stilig jeg, men husker ikke nå hva det handlet om.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Punky var ikke det ei jente i 10-12 års alderen? husker hun gikk i klær med knæsje farger, sjokkrosa, og slikt. Husker jeg hadde likense sko som hun hadde eller var de omtrent likense rulleskøyter... noe var det i allefall.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Hva man ikke kan finne på nett..... (og nå husket jeg til og med linken..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå