Tamline Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Vil kjøpe traktor til gutten min, og er usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg synes gråtass er finest, men John Deer er kanskje mer solid? Har gråtass tilleggsutstyr f.eks? Jeg vil at han skal ha glede av den i mange år. Han skal få den på 2-årsdagen sin.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ikke noe som er bedre enn en John Deere:)
me&my <3a&b<3 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 vi har gråtass til sønnen vær, fornøyd med den. den er en del mindre enn john deer, så han kan ha den mye lengre enn gråtass. det følger med tillhenger på gråtass traktoren.
storebror og junibaby=) Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 John Deer=) Det er veldig bra kvalitet.Og man Får kjøpt en haug av ekstrautstyr til den. Kjøper man en av de største så passer den i mange år.Gråtass sin er en del mindre.
Tiddelidu! Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Vi har Gråtass til vår lille på 3,5 år, han fikk den til 2-årsdagen. Da passet den helt perfekt i størrelse, men nå er den snart for liten og han må tråkke som et uvær for å komme seg framover. Uten at lillegutt ser ut til å bry seg nevneverdig om det ;-) Om du skal velge Gråtass eller John Deere kommer an på hvor lenge den skal vare, John Deere varer mye lenger men det er kanskje litt vanskeligere å rekke fram til pedalene for en to-åring. Jeg har ikke sett noe annet tilleggsutstyr til Gråtass enn hengeren som fulgte med da vi kjøpte den. Den har hatt helt grei kvalitet, men vi angrer jo litt nå på at vi ikke kjøpte større traktor, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå