Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Koser du deg med fotball kamp? )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Har gjort det ja, hehe, var vel mest her, og litt rundt i huset, fikk lagt lillemor tidlig. Du da? Hvilket lag holder mannen din med? Samboern min holder med Liverpool. De tapte jo denne gang:( Hadde vært bedre stemning her hjemme om de hadde vunnet. Så ikke innlegget dit før nå, har kanskje ikke vært her inne sååå mye.... hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Så ikke svaret ditt før nå.. Min kjære holder også med Liverpoll - og han var absolut ikke fornøyd med resultatet nei. Jeg så ikke så mye på kampen akkurat, pleier å finne på andre ting når han ser kamp. Kan godt sitte her å bamme, også kikke opp å si jøss ha det blitt mål. Hmm det ha ikke jeg fått med meg, selv om gubben ha jublet som bare det.. da får jeg bare til svar - du følger ikke mye med du hell.. Er Bam mer important? Jepp svarer jeg da. ;o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Hehe, høres kjennt ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå