LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 A og B avtaler å gjøre noe (litt spesiellt) sammen, flere dager i forveien. Så hender det noe (positivt) som gjør at B må avlyse. Så, dagen etter er dette nye alikevel ikke noe problem, og A og B kan fortsatt gjøre opprinnelig plan. Er det da naturlig at man faller tilbake på opprinnelig plan, eller driter man i det og legger nye planer? Ville du gått utfra at det da ble som man frst planla, eller må man finne noe nytt å gjre/avlyse det hele?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 kommer an på om A har lagt planer eller ikke..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Ja det glemte jeg jo. Ingen andre planer siden avlysingen ikke varte så lenge.
frk Nilsen Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Det kommer helt an på hva man har tenkt å gjøre det.... Ofte så er det det uplanlagte og spontane som er gøy synes jeg da
Anne-B. Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Om jeg var B, så hadde jeg sagt fra til A om at vi likevel kunne gjøre det vi hadde planlagt, om A ikke allerede hadde lagt nye planer siden i går.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg vil tro at det naturlige hadde vært for B å ringe A og spørre om det fremdeles passet å gjøre som de hadde tenkt... Dersom den opprinnelige planen fremdeles var interessant for begge to og A ikke hadde lagt noen nye planer så er det i hvertfall ingenting i vegen for å gjøre som man hadde tenkt. Men jeg ser ikke noen automatikk i at det blir sånn. Dersom A eller B har ombestemt seg ang. den opprinnelige planen er det ingen forpliktelser når den har blitt avlyst. Da må man ev. gjøre en ny avtale. Knallbra forklart, håper du skjønte noe i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå