Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hvor mange barn har dere og hvor mange år har dere i mellom? Og tilslutt hva tenker dere om tidsavstanden mellom dem i dag? Altså i etterkant Litt vanskelig formulert
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Har ett barn på 15 mnd og termin om litt under 2 mnd med nestemann. Det jeg tenker om avstanden er at om nr. 2 ikke hadde vært et (kjærkomment) uhell, så hadde han ikke vært på veg før om noen år. Det er svintungt å være gravid når en har en liten en, å jeg kan ikke se for meg at det skal bli noe lettere når andremann kommer ut. Når det er sagt så gleder vi oss over vidunderet i magen, og ser fram til at han kommer ut og blir en del av familien vår. Når han først er på veg hadde vi aldri i verden vært ham foruten :-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 For en fin måte du svarer på. Flink du er. Lykke til med fødselen.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg har 3 år mellom mine små, synes det var akkurat passe. Men merker det er travelt med 2 stk, alltid noe å henge fingrene i. Men rutinene er allerede på plass, så minstemann glir rett inn og det er godt Han kom jo midt i trass alderen hennes men det har godt seg til, og hun er kjempeflink storesøster. Vi trenger ikke søskenvogn og hun er ferdig med bleiene og det er veldig greit
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 akkurat to år mellom mine, det var planlagt--og er heeeelt fantastisk..
gravid igjen :) Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 hvor gammel er barnet ditt ?? jeg er gravid nå, 20 uker, så da vidunderet i magen kommer så er gutten min nesten 3år. tror det blir en veldi grei alders forskjell
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 datteren vår er 14 måneder og vi begynner å lurer på tenke på en lillesøster eller bror. vet jo ikke om vi er så heldige å få en til men er inne på tanken. da vil jo tiden mellom dem bli ihvertfall to år.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Fikk gutten min i januar 2006 og fikk jenta mi i september 2008. Veldig grei avstand synes jeg:) Håper jeg kan få overtalt mannen min til å bli med på en til, og da blir det evt prøving igjen om to år tenker jeg:)
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Jenta mi er 14 mnd, er gravid i uke 11 så det blir ca 21 mnd mellom de. Blir spennende å se hvordan det blir=) Tanta mi har 2 gutter på 1,5 og 3 år (18 mnd mellom) og sier det var TØFT i begynnelsen men nå leker de veldig godt sammen og det blir bedre og bedre for hver dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå