Gå til innhold

Begynne å tenke på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange barn har dere og hvor mange år har dere i mellom? Og tilslutt hva tenker dere om tidsavstanden mellom dem i dag? Altså i etterkant Litt vanskelig formulert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett barn på 15 mnd og termin om litt under 2 mnd med nestemann.

Det jeg tenker om avstanden er at om nr. 2 ikke hadde vært et (kjærkomment) uhell, så hadde han ikke vært på veg før om noen år.

Det er svintungt å være gravid når en har en liten en, å jeg kan ikke se for meg at det skal bli noe lettere når andremann kommer ut.

Når det er sagt så gleder vi oss over vidunderet i magen, og ser fram til at han kommer ut og blir en del av familien vår. Når han først er på veg hadde vi aldri i verden vært ham foruten :-)

Skrevet

For en fin måte du svarer på. Flink du er. Lykke til med fødselen.

Skrevet

Jeg har 3 år mellom mine små, synes det var akkurat passe. Men merker det er travelt med 2 stk, alltid noe å henge fingrene i. Men rutinene er allerede på plass, så minstemann glir rett inn og det er godt :)

Han kom jo midt i trass alderen hennes men det har godt seg til, og hun er kjempeflink storesøster. Vi trenger ikke søskenvogn og hun er ferdig med bleiene og det er veldig greit :)

Skrevet

akkurat to år mellom mine, det var planlagt--og er heeeelt fantastisk..

Skrevet

hvor gammel er barnet ditt ??

jeg er gravid nå, 20 uker, så da vidunderet i magen kommer så er gutten min nesten 3år. tror det blir en veldi grei alders forskjell ;)

Skrevet

datteren vår er 14 måneder og vi begynner å lurer på tenke på en lillesøster eller bror. vet jo ikke om vi er så heldige å få en til men er inne på tanken. da vil jo tiden mellom dem bli ihvertfall to år.

Skrevet

Fikk gutten min i januar 2006 og fikk jenta mi i september 2008. Veldig grei avstand synes jeg:) Håper jeg kan få overtalt mannen min til å bli med på en til, og da blir det evt prøving igjen om to år tenker jeg:)

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Jenta mi er 14 mnd, er gravid i uke 11 så det blir ca 21 mnd mellom de. Blir spennende å se hvordan det blir=)

Tanta mi har 2 gutter på 1,5 og 3 år (18 mnd mellom) og sier det var TØFT i begynnelsen men nå leker de veldig godt sammen og det blir bedre og bedre for hver dag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...