Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 pusser dere morgen og kveld? eller bare kveld?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Pusser godt på kvelden, med tanntråd og flourtablett. På morgenen får han styre litt med tannpussen selv først også pusse vi kjapt over etterpå.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Pusse morgen og kveld. fluor på kvelden
blond Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Gjerne to ganger om morgenen og om kvelden, å pusse tennene er beste form for selvpleie som er!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 pusser godt om kvelden på begge 2. Eldste pusser selv om morgenen. Er streng på at han pusser de, for han har veldig dårlige tenner. Pusser på lillemor om vi husker det, og det er tid til det om morgenen. Glemmer det ofte.
katta og co Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Pusser morgen og kveld. Eldste får fluor på kvelden.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 De to eldste pusser tennene selv om morgenen, så pusser vi de om kvelden. Lillemors tenner pusser vi om kvelden.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 pusser både kveld og morgen:)
~~DoraDora~~ Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Tannpuss hver morgen og hver kveld. Først pusser vi tennene deres nøye, og så får de pusse litt selv etterpå. Fluor hver kveld:)))
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Jeg pusser morgen og kveld. Holder på å innføre morgen i tillegg til kveld hos storesøster. Lillebror pusser bare kveld. Det er hs som har rådet meg til dette pga vi har så masse fluor i vannet (egen brønn) og barna skal ikke ha for masse fluor heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå