Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Endelig ble jeg gravid (Icsi), hatt posetive billigstrimler siden onsdag, og tok en cb i dag.Et knall blått kryss lyste mot meg, er så glad så glad:)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jippi jippi jippi velkommen etter hehe Når er din termin da? Jeg har 10.juli i følge terminkalkulatoren på babyverden. Da kan vi jo følges selv om ikke min baby ble noen IVF-baby da
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Hei ja du har vært heldig og fiksa det sjæl:) Vi har termin 15 juli mener jeg, prøvde den term kalkulatoren på ønskebarn...jeg tror det ikke helt enda, har sagt det til venninner allerede, jeg klarer bare ikke å la vær:))) da får vi en krepse baby
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Vi har fortalt det til foreldrene våre og søsknene våre. Var jo ganske naturlig å fortelle dem det siden vi har vært så åpne om IVF til dem og de har fulgt oss gjennom forsøkene. Så er jo superhappy for at vi klarte det selv Sitter og ser på den positive testen i ny og ne, men har ikke gått opp for meg ennå Har jo egentlig ingen spesielle symptomer utenom den positive testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå