Gå til innhold

Hvor mange timer i døgnet bruker dere forran dataen ??

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

her varierer det veeeldi... noen dager ingenting.. andre dager 3 timer.. men da er det jo når barna sover.. Skjelden tid ellers..hvis ikke sambo er hjemme da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som hos deg. Men jeg sitter av og til selv om barna er hjemme, hvis de ser film. Før yngste fam medlemmet kom til satt jeg mange mange timer på dataen hver dag..Men det har selvfølgelig begrenset seg veldig..

Skrevet

Det varierer, av og til ingenting, eller at jeg bare stikker innom her inne en tur, andre ganger 2-3 timer om dagen.

Hender jeg sitter når ungene er opptatt med sine ting, men ofte mye etter de er i seng.

Skrevet

Ganske mye, men har ikke tatt tiden (for skummelt), slapper av med pc'n.

Skrevet

Dager hvor jeg ikke er innpå i det hele tatt, andre dager alt fra 1-4 timer tenker jeg. De dagene jeg er innpå lengst har jeg ting jeg MÅ gjøre på pc'en da, ikke bare rekreasjon :)

Skrevet

Så og si hele kvelden etter barna er i seng så sant jeg er hjemme.

Blir endel på skolen og.

Skrevet

Uff....altfor mange hehe. Har ikke oversikt, men som regel ett par timer pr. dag.

Skrevet

Varierer etter når barna er i seng. Sitter litt når barna er i bhg, selv om jeg burde gjøre andre ting.

Og nå når sambo er borte hele ukene, sitter jeg som regel på kvelden når barna er i seng. Hender jeg bare sjekker noe eller er innom fordi om barna er her, men sjelden, for de vil bare trykke og rive i strømledningen he he =)

Skrevet

Variere veldig fra dag til dag.... noenganger er jeg på nett mye, andre dager nesten ingenting.... men i snitt kanskje 2 timer til sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...