30nov jenta:-) Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har i dag hatt perioder som det har føltes som om noen stikker kniver nederst i magen min slik at jeg må krøke meg sammen. Kjenner det litt bak i korsryggen og. Noen som kjenner seg igjen? Og er det stor forskjell på litt vonde kynnere og rier? Er 36uker nå....
Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 hei,er også 36 uker nå,og har hatt sånne stikkninger noen dager nå...har prøvd å finne ut hva det er,og kom over en plass her inne hvor det sto at det er nok hodet som driver å fester seg,eller baby som er på vei nedover...har egentlig ikke hatt noe særlig kynner verken nå eller i første svangerskap(ihvertfall ikke sånn kynnere blir beskrevet her inne!?!)så vet vel ikke helt åssen kynnere kjennes ut...!?!
30nov jenta:-) Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 jeg har hatt kynnere i flere uker, så vet at det ikke bare er det. Og hodet er festet, og babyen har sunket ned........
frøet76 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg har også hatt det sånn. Nå er jeg på termindag i dag, og jeg hadde det sånn for et par uker siden. Tror det kan være at babyen ligger og presser på noen nerver nedi der...men skal ikke si noe sikkert.
30nov jenta:-) Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 kan nok være det. Driver vel å gjør seg klar får man håpe....Godt er det hvertfall ikke! Men man kjenner jo ekstra godt etter også, for syns kanskje at jeg har kjent mindre liv siste par dager, men ganske aktiv igjen i dag.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå