Maud Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Ser at du nettopp var her og lurer på om det er kaldt der oppe hos deg nå. Her er det fem minus og det synes jeg i grunnen er svinekaldt. Lurer på hvordan det blir med tjue ekstra på minussiden... Akkurat når det er kaldt kan jeg kjenne at byen lengre vest i landet er noe jeg kan savne :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 her er det 8 minus og helt fint! Jeg syns det er deilig med helt klar høstluft, strålende sol og røde kinn. da er det nydelig å komme inn i huset og lage taco og bake boller til friske og trøtte unger. Men ja... jeg ser det du skriver og jeg kan nok komme til å savne våren når det er 100 meter snø her i mars, men vet du... heller snø i fem mnd, enn regn og suuuuuuuuuuuur vindt i fire! Men hvis vi ser bort fra været er det mange andre fine ting jeg savner hver eneste dag, men like ofte får jeg bekreftelse på at vi har valgt riktig. Blide unger og "stikkeinnombesøk" av mormor, som igjen fører til JUBEL i ungeflokken, det er bedre enn mye. Man kane få alt, så da får vel du og jeg ta en vestlandstur i mars-sola???
tebekaa Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Deilig med klart og kaldt vær synes jeg og, UTEN kuling:-) Vestlandstur i mars-sola høres grævla løje ud. Om eg og kan bli med?
dritgrei hei hei! Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Det er veldig lett Tebekaa, bli med bli med!!! kanskje vi skal bo på hotell??? åååååå for en deilig tanke! hotell i to netter og kos i vårsol!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå