Gå til innhold

Snulder on ice....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har sett Bambi på isen??? Det er søtt! Ikke sant???!!!

.... Snulder er IKKE like søt på isen....

I dag kl 12.00 entret hele familien ishallen med nyinnkjøpte skøyter. Kl 12.05 bannet og svertet jeg over hvor umulig det var å få på seg f...skapen! 12.10 skled jeg som en svane ut på isen.... og etter to sekunder flakset jeg med armene som ei kråke for å holde balansen...

Kl 12.15 var jeg usikker på om føttene mine kom til å overleve hele greia... det klemte og verket så jeg trodde jeg skulle bli gal. Kl 12.17 gikk verkingen over til senestrekk... som igjen gikk over... til intet... føttene var følelsesløse. Men pytt, pytt... da var det ihvertfall ikke vondt lenger;=D Denne trassige kroppen holdt på i 3 kvarter til... ungene hadde det gøy! Da lider en gammel mor seg gjennom mye!

Neste lørdag stiller dette gamle dumme fjolset nok en gang på skøyter... Håpet er at føttene skal venne seg til skøytene og slippe å la meg lide!

PS! tro det eller ei... jeg falt ikke en eneste gang... utrolig men sant;=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA, du er flink!! Spektrum neste?

Spøk til side, jeg er imponert over utholdenheten. Jeg har ikke gått på skøyter på ca 30 år og er i tvil om jeg hadde klart å bite tenna sammen på den måten.

Husk det jeg sa om mammaer vs hockeygutter og kamp osv..... Da kan du i hvert fall selge billetter til oss!! Det var STOR underholdning da vi var i Furusethallen og så på noen andre sist gang. He he he...

Skrevet

He-he, jammen må eg sei du er flink altså!! godt jobba. Sjølv har eg ingen erfaring med skøyter , så det er litt vanskelig å kritisere iallefall, he-he!

Skrevet

Hehehehehe ;o)

Jeg ser det hele for meg.Du skriver så innmari levende! Ååååh,jeg ler og ler.hahahaha =))))

Godt du kom fra det med æren i behold.Jeg kunne virkelig tenkt meg å gå på skøyter igjen.Men anklene tåler det ikke.Prøvde rulleskøyter,og jeg trilla fint min vei,uten å klare stoppe ;o))

Lykke til neste helg.

Skrevet

Hahahahaha, synes jeg ser deg:-)

Å gå på skøyter er kjempegøy det:-) Selv om det er mange år siden jeg selv gjorde det nå. Men jeg må vel kanskje i ilden igjen etterhvert, for rosa har arvet skøyter av nabojentene og vi har jo flott ishall i nærheten;-D

Skrevet

He he he he.. Du er myye tøffere en meg:-)))))

Skrevet

Nå er du kanskje Bambi, men om noen helger så oppfører du deg mer som Trampe:-))

Jeg synes du er kjempetøff, selv om du sikkert ikke har noe kontakt med anklene dine lenger:-DDD

Men skøyter er jo kjempemoro, har ikke stått på det på veldig lenge, sikkert 10 år.

Men jeg har stått på roller-blades og det er litt tilvenning der også vet jeg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...