Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 jeg og ungene har hatt besøk av min mamma og ei venninne og barna..
*gruffalo* Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg har gått tur i 1 1/2 time, tatt en laaang dusj og kost meg foran tv. Og, ja...jeg har barnefri i helga;) Sambo og ungene er på hyttetur:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Mannen har jobbet, og jobbet.. Sønnen og jeg har vært til to jenter i bhg hans. Lekt ute og kost oss.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Eldstemann dro ut i 10 tiden, vi dro til byen og gikk på kafe samt gjorde noen ærender, kjøpte spark til lillemor. Lillemor dro hjem med bestemora, og vi hadde da et par timer alene hvor jeg for det meste satt på pcen. Nå har vi spist pizza, og jeg skal snart legge lillemor.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 I dag har det skjedd noe hele tiden.... først spratt vi ut av sengen kl 9, spiste koselig frokost, før vi hivde oss ut døre, for å komme tidlig til "skibytte-dagen" der fikk vi tak i "nye" ski, både slalom og langrenn, til store og små, bttet inn de gamle og kom i pluss, det er bra det:) Etterpå var vi på kaffe hos svigers, før samboeren dro for å kjøpe en snøfreser... Til slutt måtte vi hjem, for største jente skulle i bursdag:)
Mille** Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg og mannen min har vært å sett oss ut hvilken hyttetomt vi skal velge av de 11 vi fikk velge mellom. Etterpå var vi på grøt hos mamma før vi dro hjem for å leke litt før leggetid. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå