Kæmma og trultene Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Da kan jeg puste LITT lettere ut Da jeg gikk emd forrigemann brukte jeg en olje å smøre på underlivetfor å mykgjøre, og en krem til magen men jeg husker ikke hva det var. Noe på W? Noen som vet om noe bra? Bruker aloe vera på magen hver dag, for å holde huden myk, det funker vel egentlig greit...
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Du tenker på Weleda? Har ikke rukket å teste det selv, men har ei venninne som absolutt anbefaler det. Selv smører jeg fortsatt med krem fra bodyshop.. en med e-vitamin i og en som heter cocoabutter, den inneholder mest fuktighet av alle kremene de har..
Kæmma og trultene Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Weleda het det ja, takk!!! Cocoabuter er god ja den har jeg brukt før, men klarer ikke den lukta om dagen hehe....
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Har hørt at du kan smøre underlive/kjedeopningen med jordnøttolje, i 3 mnd før fødsel, så kan det hindre i at du sprekker. Tror eg skal prøve det Eg smører magen med Welda svangerskaps olje fra helsekosten ca hver dag , åsså cocoabutter av og til, hoper det fynker bra, får se når eg kommer så langt=) er 23+4 Gratulerer med å komme inn her foresten
to_tette? Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 smurte magen med bare baby olje hver dag, flere ganger om dagen da det begynte å klø. fikk ikke antydning til et eneste strekkmerke! blir spennende å se hvordan det går denne gangen, får håpe jeg er like heldig! er tjukkere i utgangspunktet da... hadde kjøpt meg den kremen fra body shop mot strekkmerker, men den lukta klarte jeg ikke da jeg var gravid det med å smøre underlivet har jeg aldri hørt om før... kan det virkelig fungere da?? trenger kremer/oljer så dypt inn at det har noen hensikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå