Gå til innhold

Puh, endelig her inne :) Tips til oljer/kremer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg puste LITT lettere ut :)

Da jeg gikk emd forrigemann brukte jeg en olje å smøre på underlivetfor å mykgjøre, og en krem til magen men jeg husker ikke hva det var. Noe på W? Noen som vet om noe bra? Bruker aloe vera på magen hver dag, for å holde huden myk, det funker vel egentlig greit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på Weleda? Har ikke rukket å teste det selv, men har ei venninne som absolutt anbefaler det. Selv smører jeg fortsatt med krem fra bodyshop.. en med e-vitamin i og en som heter cocoabutter, den inneholder mest fuktighet av alle kremene de har..

Skrevet

Weleda het det ja, takk!!!

Cocoabuter er god ja den har jeg brukt før, men klarer ikke den lukta om dagen hehe....

Skrevet

Har hørt at du kan smøre underlive/kjedeopningen med jordnøttolje, i 3 mnd før fødsel, så kan det hindre i at du sprekker. Tror eg skal prøve det :)

Eg smører magen med Welda svangerskaps olje fra helsekosten ca hver dag :), åsså cocoabutter av og til, hoper det fynker bra, får se når eg kommer så langt=) er 23+4

Gratulerer med å komme inn her foresten :)

Skrevet

smurte magen med bare baby olje hver dag, flere ganger om dagen da det begynte å klø. fikk ikke antydning til et eneste strekkmerke! blir spennende å se hvordan det går denne gangen, får håpe jeg er like heldig! er tjukkere i utgangspunktet da...

hadde kjøpt meg den kremen fra body shop mot strekkmerker, men den lukta klarte jeg ikke da jeg var gravid

det med å smøre underlivet har jeg aldri hørt om før... kan det virkelig fungere da?? trenger kremer/oljer så dypt inn at det har noen hensikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...