Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg sitter å venter på sambo..Barna la seg akkurat, de var super trøtte..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Mannen lager mat. Eldste sover vekke idag. Yngste ligger i leke grinda og sover. Så jeg og den andre jenta mi har akkurat smakt årets første julebrus. Jeg håpte jeg skulle få spilt vil du bli millionær ikveld hihi:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Venter på at gubben skal komme hjem fra jobbing. Akkurat nå leker sønnen Kaptein Sabeltann, og koser seg. Jeg sitter her og bammer. Tippe sønnen er i seng ved 20-20.30 tiden, mens han blir lagt av sin far skal jeg ordne maten. Vi skal kose oss med Fondue i kveld, og jeg skal nyte et glass eller tre med rødvin..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Når fotballkampen er ferdig i 20.30 tiden får vi se hva som hender, kan hende vi spretter en flaske vin vi har hatt stående siden i sommer. hvitvin. Blir vel tven som underholder oss. Pleier å bli det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå