Gå til innhold

alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tåler dere å drikke på en fest? Er det uansrendif å være litt full innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg er på ordentlig fest med vennene mine blir alle uanstendig fulle :) men siden det er så sjeldent så synes jeg det er helt i orden jeg!

er ikke noe mindre ansvarsfull av den grunn....

tåler? før hadde jeg gjerne med meg 2 flasker vin på fest, nå holder det med 1. tåler mindre og mindre! billigere i drift ;)

Skrevet

Man er jo ikke uansvarlig om man blir full?

Man trenger jo selvfølgelig ikke rave drita hver helg, men det er jo ingen som faktisk ikke KAN bli full, så det er jo en helt normal ting å feilberegne litt.. og så lenge du har barnefri og fri fra alt sånt ansvar - så må det da være lov å ha det litt moro :)

Skrevet

Helt greit å være full av og til. Dog ikke hver helg nå lengre.. har termin om et par uker så hva jeg tåler i framtiden er ikke godt å si..

Om vi skulle ut på byen pleide jeg ha med 1 flaske vin og 2 halvlitre med øl til vorspiel.

På hjemmefest 1 flaske vin og 6 halvlitre med øl.

Skrevet

Det kjem an på dagsform og matinntak.

Det er sjelden eg er full. Småbrisen er greit, men snørpedørpedritings er det lenge sidan eg har vore. Og skal eg heim til barna er det uaktuelt.

Men skal eg på FEST og har barnevakt - dette skjer ein gang eller to i året - går det kanskje ei vinflaske på vorspiel, og to- tre- drinkar/halvlitrar på byn.

Skrevet

Fysj.

Jeg er et fyllesvin. Når jeg drikker eier jeg ikke kontroll. Slik var det det siste året før jeg ble gravid. Blir så euforisk når jeg drikker. Glemmer helt av å stoppe. Dessuten tåler jeg ganske lite. Så jeg lurer virkelig på hvordan det kommer til å gå når jeg har født og skal første tur ut på byen. Kanskje jeg bare skal la være? Blir jo så sabla dårlig dagen derpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...