Gå til innhold

blowjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gir dere mannen deres blowjob? Og hvem svelger?Seriøst..Liker ikke svelge selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor? som i hvilket rom?

stort sett på soverommet, men hender på stua også :)

svelger ikke. det sluttet jeg å gjøre for flere år siden....æsj.

Skrevet

HI

Mente hvor ofte gir dere han det..

Skrevet

Gir han det når jeg føler for det. Der det skjer.. Kanskje i bilen, på båten, i soverommet, i dusjen, i stua... Ja.. Der det passer seg.

Noen ganger svelger jeg.. Om det kommer lite ut og jeg har drikke rett i nærheten. Står jeg i dusjen spytter jeg det ut.. Kommer helt an på situasjonen..

Skrevet

Av og til veldig ofte og i perioder veldig lite.. Nei svelger ikke men han kan komme i munnen min. Liker best å gjøre det i forbindelse med forspill til sex for da kommer han ikke i munnen min og så får jeg sex også :) syns det er litt kjipt å bare gi han en blowjob å ikke få noe selv hehe.. men det skjer..

Skrevet

Jeg svelger som regel, med mindre han har spist eller drukket noe som gjør at det smaker skikkelig harskt... Og så må jeg ha vann i nærheten ja!

Skrevet

hehe, da er jeg med :)

tja, blir jo noen i løpet av en mnd f.eks. når jeg har mensen, nesten hver dag. får komme i munnen min, men der går grensen!

Skrevet

Om du ikke vil svelge.. Synes du det er greit at mannen din slikker deg? Jeg kan love deg han svelger mye unna mens han holder på!

Skrevet

Nei han svelger ikke mye når han holder på.. og bare hvis jeg er helt nydusja

Skrevet

Så det blir en skikkelig våt flekk under deg når han slikker deg da? Eller er du en av de tørrfittene som aldri blir skikkelig våt?

Spiller ingen rolle om du er nydusja, fittesaftene dine renner ut når du blir skikkelig kåt, og når du kommer.. Da kommer det jo vanligvis ut litt da..

Men du er vel kanskje ei tørrfitte..

Skrevet

hvor ofte kommer litt an på hvor ofte vi har sex, da det ofte er en del av forspillet.

Hvis du mener å holde på helt til han kommer så er det sjeldnere, da det krevs så mye jobbing at jeg blir helt gåen i hånda. 1g i uka kanskje sånn fra begynnelse til slutt.

Og jeg svelger

Skrevet

Jeg gir det vel ca en gang i uka,og svelger hver gang. Tror jeg ville syns å først ha det i munnen og så kjenne smak og konsistens nåe jeg spytter det ur ville blitt kvalmende. Spytter dere ut med en gang, eller springer dere ut på badet?

Må si jeg ikke har noen formening om han svelger og hvor mye han svelger når han er der nede på meg, har liksom andre ting å konsentrere meg om....

Skrevet

Prater dere ikke om sex? da vil jo han kunne opplyse deg om hvorvidt han svelger unna eller ikke..

Skrevet

Og hvorfor i alle dager ville det vært noe jeg hadde behov for å vite i en slik samtale?????

Skrevet

Jeg svelger ikke - jeg tar det ikke i munnen engang, rett og slett fordi jeg kommer til å kaste opp! Aldri prøvd..

Skrevet

Det kan være overalt i huset det. Blir vel mest på soverommet da.

Sjeldent jeg svelger, syns ikke det er så digg egentlig. Men hender jeg gjør det. Han pleier heller å få sprute meg i ansiktet eller andre steder på kroppen. Samme når vi har sex, men det er de gangene hvor vi vet at vi skal ha sex flere ganger. Ikke noe særlig med masse sperm oppi musa da.

Skrevet

Åja hihi misforstod jeg. Du lurte på hvor ofte man ga en blowjob. Vi bor ikke sammen vi da, så ser hverandre kun i helgene. Så da pleier jeg å gi blowjob gjerne fredag, lørdag og søndag. Egentlig når jeg føler for det. Men hadde vi bodd sammen så tror jeg ikke at jeg hadde sugd han hver dag, selv om det sikkert hadde vært hans største ønske.

Skrevet

Gåen i hånda? Av en blowjob? Hva har hånda med det å gjøre? Hviler for min del hånda kun lett nede ved rota av penis og lar munnen gjøre den deilige jobben. Trodde det var det vanlige? Ellers blir det jo en handjob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...