Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har noen av dere prøvd de sprøytene som man kan bli brun av? Har så utrolig lyst til å prøve! Har ikke tid og ork å ligge i solarium. Hvor mye koster det, og hvor kan jeg få tak i dette?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 det sier seg vel selv at dette er en dårlig ide...? hva med selvruningskrem, ikke farlig i det hele tatt. man blir jo seendes ut som en oransj dukke av de sprøytene - ikke særlig attraktivt.
ScaryMama Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Nei man blir ikke oransje man blir grå! Med masse føflekker. Skikkelig ulekkert...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Babygullz har visst holdt på med dette. Send henne en PM og spør, hun er nemlig sjelden på anonymforumet...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Melanotan har jeg prøvd tidligere i år før jeg ble gravid. Ble brun ja,ikke oransje.jeg sluttet par måneder før jeg ble gravid selvfølgelig. ville ikke brukt det i svangerskapet!
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 For å si det sånn, jeg så et lite bilde av en jeg kjenner som hadde tatt sånn sprøyte, og jeg trodde helt seriøst det var en neger, før jeg klikka på bildet og fikk det stort opp. Da fikk jeg meg en GOD latter, for FY FLATE at det er mulig å faktisk ville se sånn ut. Fargen var ikke fin, det var aaaaltfor mye, og så forferdelig falskt ut.. det er jo ingen som er knallbrune inni handflata og like brune under armene som oppå f.eks. Skikkelig unaturlig, og skikkelig stygt!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 been there, done that anbefales ikke. MEd mindre du har lyst på ett par å tyve nye føflekker. Da hadde jeg heller tatt sol eller selvbruning. Har ikke linken til hvor jeg bestilte, men du finner den vel hvis du søker litt på nett. Var en norsk side.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Jeg vurderte det faktisk et par minutter da jeg hørte om det, men efaring fra bekjente gjør at det er noe jeg aldri kommer til å prøve. Og nå syns jeg ikke det ser mye pent ut heller.. bare rart. Men jeg synes det er veeeldig lekkert å være brun! Men på en naturlig, sydenaktig måte Ikke blanding av syden og neger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå