Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Det skal jeg..er nok litt tidlig ute(10 dpo)men kan jo få positiv test hvis jeg er gravid...noe jeg ikke tror.. Har ingen symptomer heller,men det hadde jeg ikke sist gang heller så det er jo håp vil jeg tro:)) Noen flere??
allegodeting er3 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jepp, jeg skal teste! Hadde IKM i går, og testet negativt tre dager før det. Men det er jo likevel håp.... Vi må holde hverandre oppdatert da! LYKKE TIL!!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 jeg skal:) ikm mandag-onsdag men prøver med en cb digtal.
allegodeting er3 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 OH MY GOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg testet positivt i dag!!!!!!!! Har ennå ikke gått opp for meg. Fjernet spiralen 9 okt, da så legen med ul at det var en follikkel på eggstokken.(egg som holdt på å løsne) Sengekos to dager etter det også ble jeg syk en uke. Gjorde "det" igjen etter den uken, og tenkte at der var den sjansen over.. Testet negativt tre dager før ikm, og i dag, to dager over, positivt. Kjennes helt ut som om mensen er på vei, men det er jo en av symptomene. Kan ikke tro at det klaffet så fort, selv om jeg ble raskt gravid med de to første også. Akkurat nå er jeg for sjokkert til å kjenne på gleden, men den kommer nok. Skal droppe bomben til min kjære som er på vei hjem fra utlandet akkurat nå. ) Ønsker alle dere andre prøvere all lykke, håper drømmen deres går i oppfyllelse snart!!
Kongeørna Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Å så gøy! gratulerer. Jeg hadde ma 24.09, ikke fått igjen tr, og tester neg. Spennende tider......
Mammaen til Charlie Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg har så lyst å teste... men tror jeg venter til tirsdag!! Skal ha tr tirs, men håper så klart hun ikke dukker opp. Det er min første prøveperiode, så symtomene mine kan jo for alt jeg vet være psykiske. Men jeg har vært ufattelig trøtt(vet det kan være høsten) hard mage og ikke minst masse luft, noe jeg aldri har og jeg hadde mensmurringer for ca 1 uke siden.. Men i går så gikk alle symtomene bort!! Bortsett fra litt øm i puppene, men det er de alltid rundt IKM. Så hva skjedde med alle symtomene.. Men uansett er det så utrolig spennende. Vi vil så gjerne ha nr 1. Når skal du ha tr? Tirsdag du også?
Stine? Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg testet søndag og fikk positivt:) 4 dager over IKM
Mammaen til Charlie Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 jeg testet i går, hele to ganger hehe. svak strek begge gangene. Testet i dag tidlig også... Det var mer tydelig. Har IKM i dag. Men jeg tror det på en mpte ikke før den er riktig sterk... Når blir den d...?
Mammaen til Charlie Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 litt skrivefeil her... hehe, det jeg prøvde å si er at jeg tror det ikke før jeg ser en sterk strek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå