adventsmamma - des.08 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hei! Når begynner man å bruke lekegrind til babyen? Noen å anbefale? Lurer på om vi skal ønske oss til jul...
elinom trebarnsmor Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg venter nr 3 og har aldri brukt lekegrind.
mooch Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Lekegrind trenger du evt kun etter at babyen har begynt å bevege seg rundt og det tar sin tid. Vi hadde ikke brukt det hadde det ikke vært for at vi på den tiden hadde to katter og vi ville ikke at de skulle løpe over babyen. Ellers er jo lekegrind egentlig kun noe som tar opp plass og gjerne blir et sted hvor man legger alt fra leker til klesvask.
cecan24 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 hei min svigerinne har brukt dette fra dag èn. hun har en sånn hvor du kan heve bunnen og bruker den som soveplass i stua. Hadde en slags pute rundt babyen oppi der sånn at det skulle føles tettere for babyen når den skulle sove. Jeg synes det så genialt ut :-) Vi venter baby i disse dager og skal ønske oss til jul. Men vi har to hunder og føler dette er noe vi virkelig trenger. Kan dessverre ikke hjelpe deg med egen erfaring, men håper det hjalp litt alikevel :-)
Anna F. Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Hei! vi har fått en brukt, gratis. veldi glad for det! venter en liten prins i slutten av desember. han skal ligge i kurv i stuen. da er det veldi greit å plassere kurven i lekegrinden viss det er andre små barn i hus.. (mine søsken har 3 små aktive barn (de er veldi ville)) , + det er en fin plass å plassere leker viss du må ha hurtigrydding;)
MrsMoo Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Hei, vi har brukt lekegrind med nr. 1 og er veldig fornøyd med det. Begynte å legge han oppi den på dagtid når han var våken og hang leker rundt kanten. Veldig greit å ha en trygg plass å legge han slik at du kan dusje, hente post etc., uten å vœre redd for at det kan skje han noe. Vi kommer til å bruke grind på nr.2 også. Tror veldig mange begynner med grind forsent og da vil ikke barnet vœre oppi den. Det var også veldig greit i perioden da han lœrte å stå - da dro han seg opp via sprinklene og holdt seg i toppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå