lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Artikkel den svenske samlivseksperten Katerina Janouch som oppfordrer oss til å ha minimum en orgasme om dagen for å holde oss ung og vakker. Jevnlig orgasme er smertelindrene sier hun, kroppen foryngres og man blir lettere gravid. Noe å tenke på. Jeg har ikke 1-2 orgasmer daglig, innimellom ikke ukentlig engang. Kanskje noe å tenke på for oss småbarnsmødre i en hektisk hverdag.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg har heller ikke 1-2 daglig. Men kanskje som du sier, noe for oss småbarns mødre å tenke på. Jeg har ikke lest hele artikkelen, kun litt av den.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Abbonnerer på bladet, men har ikke lest den artikkelen.... Ser det ikke helt for meg, hehe....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Står i siste blad. Dumpet ned i postkassa vår på fredsag. Samboern leste også artikkelen. Han leser vanligvis kun liverpool blader.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Han øynet vel en vinn-vinn-situasjon der han
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Tror nok det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå