Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 at så mange kan møte opp for å se på denne grusomheten sier jævli mye om den gruppen mennesker. http://www.dagbladet.no/art/steining/somalia/3603048/ (...og dere sosialister tar vel nå på dere skylappene deres og sier, men det var jo en gutt som prøvde å redde henne..)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 jeg blir helt på gråten av slike ting. det er utenfor min fatteevne.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jøss, hvordan er vi da? Stod å så på hekser som ble brent, druknet ol. Så på de som ble hengt, kuttet hodet av. De gjør bare det vi gjorde før.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 for en billig forklaring. du mener det ikke er bekymringsverdig at de åpenbart ikke har deltatt i utviklingen?? alle nordmenn kan ikke fordømme drapsmenn, voldtektsmenn eller noe pga vi var vikinger en gang?? hahaha jævla sopp!
Pappalille Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Det skal vel sies at dette har mer med ekstrem islamisme å gjøre enn et folkeslag i seg selv. Det er utrolig grusomt, og det hører ikke hjemme noe sted. Islam ligger vel en 600 år "etter" kristendommen i ren utvikling, men det er klart det ikke er noe grunnlag. Den gangen kristne brant, torturerte, druknet og stengte inne uskyldige i Guanta... Nei vent litt... Vi brant, hengte.. Nei. Gjør vi dette fremdeles altså? Mennesker er og blir mennesker, og noen er mer grusomme enn andre. Sånn har det alltid vært, sånn er det og sånn vil det alltid være. Derfor er det kjempeviktig å innse at dette skjer overalt, i alle samfunnslag, innen alle religioner og innen alle folkeslag. Det er ikke akseptabelt på noe nivå, men det er heller ikke isolert til noen få.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Det finnes ikke en sosialist som mener at steining er bra. Måtte le... Hvilke sosialister du omgåes må være noen rare noen. Men istedenfor å snakke drit synes jeg du skal gjøre noe med det. Ikke bare sitte å se på.... Meld deg inn i Amnesty og hjelp til. Takk.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Hi du er faktisk mye verre enn de som står og ser på! De blir kanskje steinet selv hvis de sier i fra... Du bor i et fritt land, du er opplyst om hva som skjer, og du kan gjøre en forskjell. Så ikke stå og se på! Meld deg inn i Amnesty nå!
KaMa Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Altså, at du klarerte å lese hele artikkelen og fremdeles ikke har noe mer nyansert syn enn det du eksponerer her, er fryktelig trist.. Slike holdninger hjelper i hvert fall ikke verden fremover. Og da mener jeg ikke verden som Norge, men den faktiske verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå