Plutselig_gravid Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Har så vannvittig med kynnere og nedpress. Føles som at hele ungen skal dette ut jo. Ser helt annerledes ut nedentil. Veldig hoven på en måte og sammentrykt. Er dette normalt eller? Hadde ikke disse problemene med førstemann. Har det noe med at magen min er veldig lav denne gangen? hadde magen ganske høyt oppe med førstemann.
Underveis --> Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg er også i uke 20 og har det ikke slik overhode. Har kjent nedpress unntaksvis og har vel hatt et par kynnere, men dette syntes jeg rett og slett hørtes litt guffent ut! Ville ringt føden jeg, faktisk. Nå!
millus Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 hei Hadde det slik som deg jeg og, merket ikke noe forrige gang, men veldig nå- og særlig rundt uke 19-21. Tok dette opp med jm for jeg var bekymra og hun sier dette er vanlig på denne tiden i sv.skapet, og særlig for flergangsfødene. Slo meg litt til ro, da vi skulle se det ann så lenge det ikke var store smerter, og/eller blødninger. Men kynnere er der og de blir verre og verre... Men det har altså gått over for meg foreløpig i alle fall med nedpress, men ikke med kynnere(og d er vel ntaurlig, de skal jo være der). Se det litt ann, og ta heller kontakt med legevakt/føden om du er urolig. D er ikke godt å gå slik heller... Lykke til!
Plutselig_gravid Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk for svar. Skal til jordmor på onsdag så skal ta det opp med henne da. Blir det verre ringer jeg føden.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hei! hvordan går det med deg? Har det roet seg ned eller? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå