Gå til innhold

Nyrestein!!:'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips mot nyrestein?? Har hatt vondt i 2 dager nå, og fått både Voltaren og ibux, men ingenting hjelper...Og det er så vondt!! Kjerringråd eller andre tips mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til deg dessverre. Vil bare ønske deg god bedring. Har hørt at nyrestein er sinnsykt vondt.

Skrevet

Ja, gjett om!!! Fyfader!! Det er jo som å ha rier konstant uten pause!:( Å når ingenting hjelper, er det bare å legge seg ned å vente på at det skal gå over..:'(

Unner ingen å ha nyrestein altså...:(

Skrevet

Drikk mye og sats på at steinen snart passerer av seg selv!

(har forresten hørt at nyresteinssmerter blir regna for å være noen av de verste smertene en kan ha, ja, verre enn rier!)

Føler med deg!

Skrevet

Ja, har drukket mye for det har jeg hørt skal være så bra.. Men så leste jeg på nettet av man IKKE skal drikke når man har snfall, for da blir smertene enorme sto det....:P Så tørr nesten ikke å drikke nå i frykt for at det skal bli verre!:( Har hatt smerter siden kl 11 idag, men nå holder det endelig på å bli noe bedre... På tide synes jeg!

Skrevet

Jeg fikk intrevenøst på sykehuset da jeg hadde nyresten, vett ikke helt om det gjore det bedre, men sikkert en fordel å drikke en del vann så du får den raskere ut, er når den beveger seg at det er mest vondt (hvertfall hos meg) så da er det vertfall et tein på at den er på vei ut av systemet...

Hva er nyrestein verre enn å føde? Seriøst?

Skrevet

Ja, jeg vil påstå at nyrestein er mye verre enn rier iallefall... Når jeg hadde rier var det pause mellom smertene, men det er det ikke når man har nyrestein...:(

Skrevet

Jeg har lest det ja, men smerter er jo så individuelt, at det er vanskelig å rangere.

Dessuten er det sikkert en mann som har kommet fram til det ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...