SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 kresen som jeg er sier jeg mais og hjemmelagd hvitløksmør:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Tacokjøttdeig, mais, løk
Prinsessemamma x 2 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Baconbiter, kjøttdeig eller skinkebiter, mais, purre eller løk, ost og rømme.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg skal ha det i kveld Og da har jeg : sqash, rødløk, sjampinjong,mais, paprika,og bacon terninger som jeg har surret i panna sammen, dette er fyllet i tillegg har jeg litt revet ost og godt kryddersmør!!!! nam nam, får vann i munnen jeg nå og blir enda mere sulten!
winneboo Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 ost, skinkebiter, bacon(skåret opp i biter), rømme, smør\kryddersmør, løk, mais,
Små Einsteins Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Hvitløkssmør/kryddersmør, ost, små oppskjærte baconterninger, ost, mais og rømme.Bytter noen ganger ut bacon med skinke.
Bie&babylove:-) Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Dette MÅ vi ha: Mais, skinke, ost og kryddersmør. Så pleier vi å vareiere med "saus": Rømme, hamburgerdressing(VELDIG godt), bearnese saus, eller urtedressing!
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Hamburgerdressing, hvitløkssmør, mais, bacon eller kjøttdeig og løk er must her i huset=)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Smør:-) Kanskje til nød kryddersmør. Salat ved siden av. Vi bruker bakt potet til grillmat og biff- liker ikke å fylle den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå