Zitro Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Verker en del fra øya hennes, og jeg vasker etter beste evne med saltvann.. men hun gråter så fælt så jeg lurer på om det er vondt kanskje? Eller gjør ikke sånt vondt? Litt drastisk med legevakta pga det og synes jeg da....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Øyekatar kan gjøre vondt ja, og det er sikkert ikke kjempe godt med saltvann i øya heller... Det beste er om du drypper og tørker med mm på en liten myk klut. Hvor lenge har hun hatt det? Kan være greit med legetur for å få krem for det... det er jo veldig smittsomt!!!
Zitro Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Morsmelka gikk vi tom for for ca 4 uker siden :-) MME vil no ikke gjøre samma nytta innbiller jeg meg. Hun har hatt det ca 2-3 dager nå... Ikke sånn voldsom verking, men litt og litt javnt og trutt vasker jeg vekk. Fastleges sa bare at jeg skulle vaske med saltvannsoppløsning han. Måtte være skikkelig betennelse før jeg fikk noe for det.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg har jobbet på legevakta, og der anbefalte vi alltid bare kokt avkjølt vann og tørk av med en bomullpad eller ren klut. Gjenta dette flere ganger om dagen. Dersom ikke bedring etter ca. tre dager ville jeg fått tak i fucitalmic-dråper hos legen. Tror ikke det er så godt med saltvann i øynene nei..
Zitro Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Ok, takk! Da dropper jeg saltvannet (pokkes ubrukelige fastlege) og vasker med rent vann. Har kokt vann i kjøleskapet til mme uansett så da har jeg alt jeg trenger!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Håper det hjelper:) Og husk at det er VELDIG smittsomt, så prøv å ikke være så oppi henne selv akkurat disse dagene. Håper det forsvinner uten dråper da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå